Využijte štítků u inzerátů a upoutejte tak zákazníky jedinečností své nabídky

27. dubna 2022

U inzerátů dokážeme zvýraznit jedinečnosti konkrétní nabídky oproti jiným. K tomu slouží tzv. štítky, které se zobrazují lidem v hlavním výpisu inzerátů a zobrazují se jako ikony pod úvodními informacemi, konkrétně pod informací o ceně nemovitosti.

Štítky jsou k inzerátům doplňovány automaticky systémem podle toho, jaké vyhledávací parametry si uživatel zadal.

Zájemce tak hned v úvodu vidí, čím by pro něj mohla být daná nabídka atraktivní. Jde vždy o kombinaci tzv. bodů zájmů a nejběžnějších priorit uživatelů. Body zájmů jsou informace o tom, zda je v blízkosti zastávka MHD, vnitrostátní autobusová zastávka, železniční stanice, škola, školka, jakýkoliv obchod, pošta, sportoviště, restaurace, lékař, lékárna nebo bankomat. Uvedené štítky pracují se zadanou adresou u nabídky. Při zadání konkrétní adresy zobrazíme body přesně, v případě rozostření adresy u nabídky nemusí štítky zcela souhlasit. Kompletní výpis těchto informací uživatel nalezne v detailu inzerátu v sekci „V okolí najdete“.

Štítky priorit se specifikují s ohledem na typ nemovitosti a jsou to informace o konkrétní vlastnosti nemovitosti. V případě nemovitostí určených k bydlení se štítky liší podle toho, zda jde o byt nebo o dům.

U bytů jsou to štítky typu novostavba, ve výstavbě, osobní, družstevní, obecní, po rekonstrukci, balkon, lodžie, terasa, cihlový, panelový, sklep, výtah, parkovací stání, garáž, vybavený, částečně vybavený nebo nevybavený.

U domů jde o štítky typu novostavba, po rekonstrukci, garáž, parkovací stání, bazén, dřevostavba, nízkoenergetický, vybavený, částečně vybavený, nevybavený, sklep, balkon, terasa.

U pozemků z jiné kategorie než stavebních nebo komerčních se standardně zobrazuje pouze štítek s informací, zda je u inzerátu vložen půdorys.

Štítky nejsou k inzerátu přiřazeny fixně. Aktualizují se pokaždé, když uživatel změní zadané vyhledávací parametry a dále s jakoukoliv aktualizací výpisu inzerátu (v průběhu vyhledávání inzeráty přibývají a na toto systém při doplňování štítků reaguje). V jednom výpisu nenaleznete nikdy více než 5 štítků totožných v různých kombinacích. Systém umí zohlednit i nejbližší vzdálenost, avšak s ohledem na přesnost zadané lokality.

Vzhledem k tomu, že jde o jedinečnost dané nabídky, systém nepřiřadí konkrétní štítek například v případě, že uživatel zadá jako vyhledávací kritérium novostavbu. V tu chvíli nebude tento štítek vyhodnocen jako jedinečnost nabídky a nebude zobrazen. Toto pravidlo platí u všech štítků stejně.

Všeobecně tedy platí, že čím přesnější je zadaná lokalita a čím více informací je v inzerci uvedeno, tím je vyšší pravděpodobnost, že se štítky koncovému zájemci zobrazí. 

Zadaná nabídka tak má možnost získat na atraktivnosti v rámci zobrazených informací a skvěle se tak odliší od ostatních nabídek.

Tým Sreality.cz

Sdílet na sítích