CPC pro Zboží.cz teď snadno nastavíte i pomocí Skliku
Pokračujeme ve sjednocování produktové inzerce na Seznamu. Nově můžete na Zboží.cz a nabídkách Zboží.cz zobrazovaných ve vyhledávání na Seznamu nastavovat ceny za proklik prostřednictvím rozhraní Skliku. Jaké výhody přináší a jak ji nastavit?
Standardně si můžete nastavovat ceny za proklik u inzerce Zboží.cz pomocí vložení max. CPC přímo do feedu k jednotlivým nabídkám nebo pomocí administračního rozhraní Zboží.cz. Dnes přibývá třetí možnost – max. CPC nastavíte i pomocí sestav a produktových skupin v Skliku, které si zadáte v kampani typu Zboží.cz v rozhraní Skliku.
Co získáte s biddingem přes produktové skupiny Skliku?
- Známé prostředí Skliku, kde můžete nastavovat max. CPC.
- Možnost svěřit inzerci na Zboží.cz svému PPC specialistovi v rámci správy všech vašich kampaní.
- Automatická pravidla Skliku, které můžete využívat pro sestavy s produktovými skupinami.
- Podrobnější strukturování skupin, než nabízí administrace Zboží.cz – např. pomocí vlastních štítků, výrobce nebo kombinací více parametrů zároveň.
Nová možnost nastavení cen za proklik pomocí Skliku je vhodná zejména pro inzerenty, kteří by rádi naplno využili potenciálu Zboží.cz k maximalizaci objednávek a kterým se dnes nevyplatí investice do nástrojů využívaných pro bidding přes feed.
Jak provést propojení, jak nastavit skupiny, jak reportovat nebo v čem se kampaň Zboží.cz od Produktových inzerátů liší, se dočtete v nápovědě.
Nové možnosti v aukci a vyhodnocení Zboží.cz
Ať už budete nastavovat max. CPC na Zboží.cz libovolným způsobem, máte nově možnost v administraci Skliku i Zboží.cz upravit si procentuálně výši nabídek dle zařízení nebo dle typu aukce. Pokud ve statistikách uvidíte, že některé zařízení (např. desktop) nebo síť (např. Zboží.cz) dosahuje vyššího výkonu, můžete tak plošně zvýšit cenu v aukci a získat tak více objednávek.
Provozovny Zboží.cz, které budou využívat cen za proklik pomocí produktových skupin Skliku také mohou využívat automatické tagování Skliku. Všechny provozovny, včetně těch kde Sklik pro pro nastavení max. CPC Sklik nepoužíváte, mohou nově využívat dynamické proměnné pro účely tagování cílových URL. Pro účely rozlišení služeb a typu aukcí jsme také připravili nové proměnné.
Jak pokračujeme ve sjednocování produktové inzerce?
V rámci projektu Seznam Nákupy jsme již zjednodušili start inzerce pomocí automatického propojování účtů Skliku a Zboží.cz a možnosti využívat jednotný konverzní kód (více na blogu).
Od léta 2021 si můžete nechat zobrazovat statistiky provozovny Zboží.cz přímo mezi kampaněmi Skliku a srovnat si tak jejich výkon. A to se vyplatí, protože od podzimu 2021 postupně zobrazujeme více nabídek Zboží.cz přímo ve vyhledávání na Seznam.cz a v průběhu léta jimi plánujeme zcela nahradit Produktové inzeráty Skliku. O tom brzy podrobněji.
Tým Seznam Nákupů