Šušká se o tom už dlouho a ačkoliv přesné datum ještě nikdo neví, čas připravit se na změny je rozhodně už teď. Ano, jedná se o horké téma brzkého konce cookies třetích stran a hlavně otázky, co potom. Jedna z mnohých změn se dotkne i způsobů hodnocení kampaní, některé cesty dokonce zmizí úplně. Ale to bychom nebyli my, respektive náš seznamácký Ondřej Kacbal, aby s potutelným úsměvem nepřišel s nápady, jak nakupované bannerové plochy nově zhodnotit. Takže se místo nervozity pohodlně usaďte, protože:
Ondra se totiž ve spolupráci se svým RTB týmem podíval nakoupeným impresím na zoubek, a to ze zcela revolučního úhlu. A revolučního proto, že není vůbec závislý na cookies, tudíž je pro brandové kampaně klíčový. K tomu využívá tkz. plochoskóre, což je metoda, která pomáhá jak při vyhodnocení nakoupených ploch, tak i výběru veškerých bannerových ploch na českém internetu. Následně Ondra spojí několik důležitých parametrů a řekne (no tak dobře, neřekne, ale mohl by) temným hlasem Jamese Bonda: „ Nemíchat, protřepat.“ A jejich sofistikovaným spojením si následně vychutná finální hodnocení, nebo-li plochoskóre. No není to střelec? Je. A vážíme si toho.
Více o magických účincích plochoskóre se dozvíte na Mediaguru.