Sezónní tipy: Návrat do školních lavic plánujte už teď

Víme, že teprve začínají prázdniny a my vám už teď přinášíme nové sezónní tipy na období, kdy už bude potřeba myslet na návrat do lavic.

Back to school je nákupní sezóna, která neodmyslitelně patří ke konci prázdnin a doba, kdy rodiče nakupují pro své ratolesti potřeby do škol a školek. Proto si tohle období zaslouží detailní pohled na chování zákazníků. Doporučíme vám, jaké zvolit cílení a další tipy pro vaše kampaně.

Back to school vrcholí ve druhé polovině srpna. Zájem o školu, školní pomůcky a další potřeby ale vzrůstá už od poloviny července. Pokud potřebujete zacílit na rodiče, kteří hledají potřeby a oblečení pro děti školního a předškolního věku, doporučujeme zvolit následující kombinaci oblastí zájmu.

Doporučené cílení pro přímý prodej

  • Rodina – Rodiny s dětmi (570 tis. UV/týden)
  • Automoto – Rodinné vozy (550 tis. UV/týden)
  • Krása a styl – Móda (580 tis. UV/týden)
  • Vzdělávání – Studenti —VOŠ/VŠ (656 tis. UV/týden)

Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. S vhodným mixem cílení vám rádi pomůžeme. Pokud máte zájem, ozvěte se na mp@firma.seznam.cz

Doporučená publika v rámci RTB

V rámci cílení v RTB připravujeme publikum nazvané Zpátky do školy 2022. Skupinu budou tvořit převážně rodiče, kteří přes léto vyhledávali a nebo aktuálně vyhledávají tyto výrazy:

VyhledávaliAktuálně vyhledávají
Dětské táboryŠkolní potřeby
DoučováníDětské oblečení
Jazykové s vzdělávací kurzyHračky

Publikum je vhodné pro všechny inzerenty se sortimentem, který spadá do kategorie DĚTSKÝ, kam řadíme: oblečení, školní potřeby, hračky, pojištění dítěte, finanční produkty jako je např. stavební spoření.

Publikum bude v DMP dostupné během srpna podle aktuálně nahromaděných dat. Cena publika činí 1 euro za CPT a bude k dispozici v přímém nákupu v open RTB. Případně vám konzultanti vytvoří privátní dealy na vyžádání.

Přiveďte nové zákazníky na svůj web pomocí nových videoformátů

Pokud chcete přimět zákazníky k nákupu nové výbavy do školky či školy, je potřeba, abyste je přivedli na váš web. K tomu vám pomůžou nové videoformáty jako Seznam Action Video a Seznam Shopping Video. Za atraktivní cenu můžete přehledně odprezentovat vaši nabídku, dosáhnout slušného CTR a zároveň budovat povědomí o značce. Více se o nich můžete dozvědět v našem článku na blogu.

Tematické banery: Tématu Back to school se budou v několika článcích během srpna věnovat všechny redakce jako Kupi, Novinky nebo Proženy. Zobrazte svou reklamu u relevantního obsahu.

Sdílet na sítích