Víme, že teprve začínají prázdniny a my vám už teď přinášíme nové sezónní tipy na období, kdy už bude potřeba myslet na návrat do lavic.
Back to school je nákupní sezóna, která neodmyslitelně patří ke konci prázdnin a doba, kdy rodiče nakupují pro své ratolesti potřeby do škol a školek. Proto si tohle období zaslouží detailní pohled na chování zákazníků. Doporučíme vám, jaké zvolit cílení a další tipy pro vaše kampaně.
Back to school vrcholí ve druhé polovině srpna. Zájem o školu, školní pomůcky a další potřeby ale vzrůstá už od poloviny července. Pokud potřebujete zacílit na rodiče, kteří hledají potřeby a oblečení pro děti školního a předškolního věku, doporučujeme zvolit následující kombinaci oblastí zájmu.
Doporučené cílení pro přímý prodej
Rodina – Rodiny s dětmi (570 tis. UV/týden)
Automoto – Rodinné vozy (550 tis. UV/týden)
Krása a styl – Móda (580 tis. UV/týden)
Vzdělávání – Studenti —VOŠ/VŠ (656 tis. UV/týden)
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. S vhodným mixem cílení vám rádi pomůžeme. Pokud máte zájem, ozvěte se na mp@firma.seznam.cz
Doporučená publika v rámci RTB
V rámci cílení v RTB připravujeme publikum nazvané Zpátky do školy 2022. Skupinu budou tvořit převážně rodiče, kteří přes léto vyhledávali a nebo aktuálně vyhledávají tyto výrazy:
Vyhledávali
Aktuálně vyhledávají
Dětské tábory
Školní potřeby
Doučování
Dětské oblečení
Jazykové s vzdělávací kurzy
Hračky
Publikum je vhodné pro všechny inzerenty se sortimentem, který spadá do kategorie DĚTSKÝ, kam řadíme: oblečení, školní potřeby, hračky, pojištění dítěte, finanční produkty jako je např. stavební spoření.
Publikum bude v DMP dostupné během srpna podle aktuálně nahromaděných dat. Cena publika činí 1 euro za CPT a bude k dispozici v přímém nákupu v open RTB. Případně vám konzultanti vytvoří privátní dealy na vyžádání.
Přiveďte nové zákazníky na svůj web pomocí nových videoformátů
Pokud chcete přimět zákazníky k nákupu nové výbavy do školky či školy, je potřeba, abyste je přivedli na váš web. K tomu vám pomůžou nové videoformáty jako Seznam Action Video a Seznam Shopping Video. Za atraktivní cenu můžete přehledně odprezentovat vaši nabídku, dosáhnout slušného CTR a zároveň budovat povědomí o značce. Více se o nich můžete dozvědět v našem článku na blogu.
Tematické banery: Tématu Back to school se budou v několika článcích během srpna věnovat všechny redakce jako Kupi, Novinky nebo Proženy. Zobrazte svou reklamu u relevantního obsahu.
Zima je druhou nejsilnější cestovatelskou sezónou v roce. Je na ní proto napojena pestrá síť dalších produktů a služeb. Ať už jde o zimní sporty nebo o rekreaci, navazuje na ně mnoho oborů od půjčoven a prodejců sportovních potřeb po zimní módu a kosmetiku. Kdy je tedy nejvhodnější čas pro plánování zimních kampaní? Na sněhové …
Září není jen začátkem nového školního roku, ale i podzimu. Nezapomeňte proto zacílit své kampaně k sezónním tématům. K jakým? Podzim přeje rybářům a houbařům, zahrádkáři sklízí úrodu a zazimovávají zahrady. S nástupem chladnějšího počasí začínáme pečovat o zdraví a podporujeme obranyschopnost, nakupujeme podzimní a zimní oblečení, ale řešíme i první chřipky a nachlazení. Babí …
Život je protkaný nespočtem životních událostí, ať už je to svatba, narození dítěte nebo začátek podnikání. Tyto významné okamžiky si kromě pozornosti zaslouží také oslavu, což je ideální příležitost pro vaše podnikání. Nově jsme proto zařadili do Skliku i cílení na životní události, se kterým půjde oslovování zákazníků jedna báseň. Pojďme si ho představit.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.