Víme, že teprve začínají prázdniny a my vám už teď přinášíme nové sezónní tipy na období, kdy už bude potřeba myslet na návrat do lavic.
Back to school je nákupní sezóna, která neodmyslitelně patří ke konci prázdnin a doba, kdy rodiče nakupují pro své ratolesti potřeby do škol a školek. Proto si tohle období zaslouží detailní pohled na chování zákazníků. Doporučíme vám, jaké zvolit cílení a další tipy pro vaše kampaně.
Back to school vrcholí ve druhé polovině srpna. Zájem o školu, školní pomůcky a další potřeby ale vzrůstá už od poloviny července. Pokud potřebujete zacílit na rodiče, kteří hledají potřeby a oblečení pro děti školního a předškolního věku, doporučujeme zvolit následující kombinaci oblastí zájmu.
Doporučené cílení pro přímý prodej
Rodina – Rodiny s dětmi (570 tis. UV/týden)
Automoto – Rodinné vozy (550 tis. UV/týden)
Krása a styl – Móda (580 tis. UV/týden)
Vzdělávání – Studenti —VOŠ/VŠ (656 tis. UV/týden)
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. S vhodným mixem cílení vám rádi pomůžeme. Pokud máte zájem, ozvěte se na mp@firma.seznam.cz
Doporučená publika v rámci RTB
V rámci cílení v RTB připravujeme publikum nazvané Zpátky do školy 2022. Skupinu budou tvořit převážně rodiče, kteří přes léto vyhledávali a nebo aktuálně vyhledávají tyto výrazy:
Vyhledávali
Aktuálně vyhledávají
Dětské tábory
Školní potřeby
Doučování
Dětské oblečení
Jazykové s vzdělávací kurzy
Hračky
Publikum je vhodné pro všechny inzerenty se sortimentem, který spadá do kategorie DĚTSKÝ, kam řadíme: oblečení, školní potřeby, hračky, pojištění dítěte, finanční produkty jako je např. stavební spoření.
Publikum bude v DMP dostupné během srpna podle aktuálně nahromaděných dat. Cena publika činí 1 euro za CPT a bude k dispozici v přímém nákupu v open RTB. Případně vám konzultanti vytvoří privátní dealy na vyžádání.
Přiveďte nové zákazníky na svůj web pomocí nových videoformátů
Pokud chcete přimět zákazníky k nákupu nové výbavy do školky či školy, je potřeba, abyste je přivedli na váš web. K tomu vám pomůžou nové videoformáty jako Seznam Action Video a Seznam Shopping Video. Za atraktivní cenu můžete přehledně odprezentovat vaši nabídku, dosáhnout slušného CTR a zároveň budovat povědomí o značce. Více se o nich můžete dozvědět v našem článku na blogu.
Tematické banery: Tématu Back to school se budou v několika článcích během srpna věnovat všechny redakce jako Kupi, Novinky nebo Proženy. Zobrazte svou reklamu u relevantního obsahu.
Využíváte dynamický retargeting návštěvníků produktů na vašem webu a přemýšlíte, jak oslovit další uživatele, kteří by měli o vaše produkty zájem? A zároveň řešíte menší zásah retargetingových kampaní způsobený nižším počtem souhlasů s cílením reklamy? Tak zbystřete! Máme pro vás řešení v podobě Dynamického retargetingu návštěvníků Seznamu, které je založené na tzv. 1st party datech. Jestliže …
I přesto, že termín konce cookies třetích stran se stále odkládá, je potřeba se na něj co nejdříve připravit. Nyní to vypadá, že den D nastane už koncem příštího roku. My proto neusínáme na vavřínech a připravujeme se na blížící se změny už teď. Vyvíjíme nové produkty, aby se hodily pro všechny typy inzerentů a …
Léto, slunce, rybník, kolo, koupák nebo mojito ze stánku… letní zábava je v plném proudu. Pojďme se podívat, jak cílit vaši reklamu, abyste oslovili co nejvíc lidí. A jaké byste měli zvážit příležitosti pro obchodní zpracování tématu. S nástupem sezony se lidé začínají zajímat o letní aktivity. Jejich hledanost pozvolna roste v červnu a vrcholu …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.