Mít zajímavou a vizuálně poutavou reklamu nemusí vždy stačit, pokud se budete zobrazovat na nevhodných pozicích. Co to znamená? Představte si, že se u článku s tragickou nehodou, kdy turbína letadla omylem nasála technika, zobrazí nádherný brandingový banner na robotický vysavač s turbo sáním. Jak asi zapůsobí reklama na čtenáře, a tedy vašeho potenciálního zákazníka? V takovém případě vám může nevhodné umístění banneru samotnou značku spíš poškodit.
Naštěstí je tu Roman Doležal z Skliku s nastavením brand safety, který vám pomůže předejít případným reklamním katastrofám. Na Sklik expert fóru rozdával užitečné rady o tom, proč brandsafety nastavit a kdy poznat, že je na jeho nastavení ten správný čas. Vysvětlil také, kam a na jakých webech se zobrazovat, aby potenciální zákazníci měli vaši značku spojenou s kvalitním obsahem, čímž zvýšíte i její důvěryhodnost.