Čím se inspirovat z nejlepších nativních kampaní na světě nebo jak využít podcast pro komerční produkt? Nejen to, ale spoustu dalšího se dozví hosté na letošním Seznam Foru, které se po třech letech koná opět naživo. Konference proběhne 5. října 2022 v multikulturních prostorách divadla La Fabrika. A letos poprvé se můžeme těšit na našeho speciálního zahraničního hosta!
Co si vzít z těch nejlepších nativních kampaní na světě?
Je nám velkou ctí, že na konferenci můžeme přivítat zakladatele Institutu nativní reklamy, Jespera Laursena. Připravil si několik inspirativních příkladů z nejlepších světových kampaní, na kterých ukáže, čím jsou jedinečné a co je dělá tak úspěšnými.
Institut nativní reklamy každoročně pořádá největší světovou soutěž v branži, kde spolu kromě agentur soupeří i tradiční mediální domy – od The New York Times až po BBC. Seznam Brand Studio si letos z této soutěže kromě dalších titulů odneslo zlatou medaili za nejlepší větší Studio roku.
Podcastová (r)evoluce: Spolupráce mezi Fortunou a Nosiči vody
Jedním z řečníků na Seznam Foru bude i Martin Dobrovodský ze sázkové kanceláře Fortuna. Jako Social Media Specialist představí, jakým způsobem může fungovat partnerství mezi komerčním subjektem a audiovizuálním médiem. Ať už jde o úroveň affiliate spolupráce, umisťování hard-sell reklamy, nebo i z pohledu spolupráce na tvorbě samotného obsahu.
Kombinovat, či nekombinovat mediatypy?
Není novinkou, že s médii trávíme čím dál více času a často konzumujeme i několik mediatypů najednou. Zkusili jsme se proto detailněji podívat, jak je na tom online populace. Magida Sukkari, Research and Insight Specialist v Seznamu vysvětlí, jakým způsobem tráví Češi čas a jak vnímají média nejen z rodiny Seznamu, která už dávno není založená jen na online platformě. Cílem „průzkumu“ bylo pochopit, jak nás vidí samotní uživatelé a jací jsou. Chceme totiž klientům nabízet ten nejlepší mediamix či zacílení.
SeznamPower: Rok produktových a obchodních změn v turbulentní době
Nemůžeme opomenou ani aktuální novinky ze Seznamu, které představí obchodní ředitel Tomáš Búřil. V posledních měsících se Seznam zaměřuje na investici do rozvoje svých služeb, a to nejvíce za celou svoji historii. Odkryje vám horké novinky a připomene produktový a obchodní vývoj za poslední dobu. Vše v Seznamu totiž směřujeme k tomu, abychom byli ještě silnějším a stabilnějším partnerem pro naše klienty i uživatele.
To ale zdaleka není vše! Kromě spousty dalších přednášek bude na konferenci i možnost vyzkoušet si praktickou tvorbu ve video a podcastových workshopech.
Rádi byste se zúčastnili podobných akcí? Kontaktujte svého konzultanta, nebo accounta v Seznamu, se kterým můžete probrat možnosti účasti na příštích konferencích.
Všechny přednášky budeme v následujících týdnech postupně zveřejňovat na blogu a na našich sociálních sítích. Sledujte nás, ať vám nic neunikne!
Možná se divíte, co mají společného pracovní inzeráty a myslivecký seriál. Inu, o obojím se mluvilo na letošním Seznam Foru v pražské La Fabrice. A o obojím se toho hodně dozvíte i vy, pokud si pustíte záznamy prezentací. Víc než jedna Lajna Veleoblíbený seriál Lajna chystá už svou čtvrtou sérii. Úspěch Lajny navíc podpořil tvorbu …
Jesper Laursen je šéfem Institutu nativní reklamy, který tenhle obor propaguje po celém světě. Na Seznam Foru představil nejdůležitější zásady pro to, aby nativní reklama byla opravdu úspěšná. Jeho prezentaci vám přinášíme v plném znění, stejně jako dvě další, neméně zajímavé. Nativní reklama je čím dál důležitější Institut nativní reklamy tenhle obor nejen zaštiťuje, ale …
Na letošním Seznam Foru vystoupila spousta zajímavých řečníků. Přinášíme vám prezentace tří z nich. Dozvíte se, jak v Seznamu uvažujeme o novinkách, na co se můžete v příštím roce těšit a zda se vyplatí kombinovat mediatypy. A jako bonbónek vám nabídneme případovou studii o tom, co dělat, když vám vypadne televizní reklama. Co všechno Seznam …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.