Na Seznam Foru 2022 bude poprvé přednášet zahraniční host

29. září 2022

Čím se inspirovat z nejlepších nativních kampaní na světě nebo jak využít podcast pro komerční produkt? Nejen to, ale spoustu dalšího se dozví hosté na letošním Seznam Foru, které se po třech letech koná opět naživo. Konference proběhne 5. října 2022 v multikulturních prostorách divadla La Fabrika. A letos poprvé se můžeme těšit na našeho speciálního zahraničního hosta!

Poslední offline konference Seznam Forum v divadle Archa

Co si vzít z těch nejlepších nativních kampaní na světě?

Je nám velkou ctí, že na konferenci můžeme přivítat zakladatele Institutu nativní reklamy, Jespera Laursena. Připravil si několik inspirativních příkladů z nejlepších světových kampaní, na kterých ukáže, čím jsou jedinečné a co je dělá tak úspěšnými.

Institut nativní reklamy každoročně pořádá největší světovou soutěž v branži, kde spolu kromě agentur soupeří i tradiční mediální domy – od The New York Times až po BBC. Seznam Brand Studio si letos z této soutěže kromě dalších titulů odneslo zlatou medaili za nejlepší větší Studio roku.

Podcastová (r)evoluce: Spolupráce mezi Fortunou a Nosiči vody

Jedním z řečníků na Seznam Foru bude i Martin Dobrovodský ze sázkové kanceláře Fortuna. Jako Social Media Specialist představí, jakým způsobem může fungovat partnerství mezi komerčním subjektem a audiovizuálním médiem. Ať už jde o úroveň affiliate spolupráce, umisťování hard-sell reklamy, nebo i z pohledu spolupráce na tvorbě samotného obsahu.

Kombinovat, či nekombinovat mediatypy?

Není novinkou, že s médii trávíme čím dál více času a často konzumujeme i několik mediatypů najednou. Zkusili jsme se proto detailněji podívat, jak je na tom online populace. Magida Sukkari, Research and Insight Specialist v Seznamu vysvětlí, jakým způsobem tráví Češi čas a jak vnímají média nejen z rodiny Seznamu, která už dávno není založená jen na online platformě. Cílem „průzkumu“ bylo pochopit, jak nás vidí samotní uživatelé a jací jsou. Chceme totiž klientům nabízet ten nejlepší mediamix či zacílení.

SeznamPower: Rok produktových a obchodních změn v turbulentní době

Nemůžeme opomenou ani aktuální novinky ze Seznamu, které představí obchodní ředitel Tomáš Búřil. V posledních měsících se Seznam zaměřuje na investici do rozvoje svých služeb, a to nejvíce za celou svoji historii. Odkryje vám horké novinky a připomene produktový a obchodní vývoj za poslední dobu. Vše v Seznamu totiž směřujeme k tomu, abychom byli ještě silnějším a stabilnějším partnerem pro naše klienty i uživatele.

To ale zdaleka není vše! Kromě spousty dalších přednášek bude na konferenci i možnost vyzkoušet si praktickou tvorbu ve video a podcastových workshopech.

Rádi byste se zúčastnili podobných akcí? Kontaktujte svého konzultanta, nebo accounta v Seznamu, se kterým můžete probrat možnosti účasti na příštích konferencích.

Všechny přednášky budeme v následujících týdnech postupně zveřejňovat na blogu a na našich sociálních sítích. Sledujte nás, ať vám nic neunikne!

Sdílet na sítích