Zima je druhou nejsilnější cestovatelskou sezónou v roce. Je na ní proto napojena pestrá síť dalších produktů a služeb. Ať už jde o zimní sporty nebo o rekreaci, navazuje na ně mnoho oborů od půjčoven a prodejců sportovních potřeb po zimní módu a kosmetiku. Kdy je tedy nejvhodnější čas pro plánování zimních kampaní?
Na sněhové radovánky se lidé začínají připravovat už během podzimu, hlavní sezóna pak začíná v prosinci a vrcholí v lednu. Zapomenout bychom však neměli ani na období jarních prázdnin školáků, které je další příležitostí k pobytu na horách nebo k sjednání úrazového či cestovního pojištění.
Chování uživatelů
O zimní dovolenou a aktivity s ní spojené se lidé začínají intenzivně zajímat už v listopadu. Nejvyšší hledanost přichází v průběhu prosince a ledna. Další vývoj je samozřejmě závislý i na počasí.
Náš tip
Zimní dovolená a s ní spojené aktivity jsou ideální materiál pro PR článek, videospot nebo Seznam Native (ukázka realizace pro auto-moto, nebo pro pojišťovnu). Motivujte klienty k vyprávění vlastního příběhu s pomocí reklamy v Seznamu!
Jaké je doporučené cílení pro přímý prodej?
Pro oslovení uživatelů, kteří se zajímají o rekreaci na horách a zimní sporty, doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.
Sport – Zimní sporty (150 tis. UV/týden)
Cestování – Hory (530 tis. UV/týden)
Cestování – Cestovní ruch/dovolená/CK (1,3 mil. UV/týden)
Cestování – Adventura/outdoor (230 tis. UV/týden)
Reality – Rekreační objekty (85 tis. UV/týden)
Rodina – Rodiny s dětmi (540 tis. UV/týden)
Krása a styl – Móda (450 tis. UV/týden)
Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. Pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.
Tematické bannery
Upoutejte pozornost uživatelů internetu v době, kdy se zajímají o téma, která souvisí s vaší nabídkou. Během zimního období plánujeme články o sportovním zimním vybavení, lyžařských střediscích a příbuzných námětech.
RTB – publikum Zimní dovolená 2022
Využít můžete také segment Lyžařská sezóna 2022, tvořený uživateli, kteří:
a. Nakupují lyže a sjezdové vybavení b. Hledají zájezdy do lyžařských center c. Hledají cenu skipassu d. Hledají počasí v destinacích e. Nakupují na službách zimní oblečení f. Hledají lyžařské kurzy
Segment bude přístupný od listopadu po celou zimu a jeho CPT bude 1 €. Privátní dealy vytvoří konzultanti na vyžádání.
Video
Využijte možnosti výroby pořadů na míru.
Ve spojitosti se zimní dovolenou chystáme opět seriál s bratry Svobodovými (Rakouskem svobodně a aktivně), lze ale zmapovat i zimní střediska v Česku: kde se ubytovat, za kolik, ceny skipasů, doporučení k občerstvení, půjčovny, další přídavné aktivity ve středisku.
Další zimní témata v rámci pořadů na míru nebo product placementu mohou být z oboru auto-moto (prodej i servis, majitelé automobilů v zimě), zimní vybavení, sportovní shopy (outdoor), zimní pneu, lyžařské vybavení, cestovní a zdravotní pojištění atd.
Přečtete si, jak Woldoshop ve spolupráci se specialisty ze Seznamu podpořil prodej produktu, který získal cenu redakce v soutěži Kosmetické hvězdy 2022 na Proženy.cz. Vítězný kolagen se objevil jak na bannerech v rámci RTB kampaně, tak i v článku na Super.cz.
Září není jen začátkem nového školního roku, ale i podzimu. Nezapomeňte proto zacílit své kampaně k sezónním tématům. K jakým? Podzim přeje rybářům a houbařům, zahrádkáři sklízí úrodu a zazimovávají zahrady. S nástupem chladnějšího počasí začínáme pečovat o zdraví a podporujeme obranyschopnost, nakupujeme podzimní a zimní oblečení, ale řešíme i první chřipky a nachlazení. Babí …
Víme, že teprve začínají prázdniny a my vám už teď přinášíme nové sezónní tipy na období, kdy už bude potřeba myslet na návrat do lavic. Back to school je nákupní sezóna, která neodmyslitelně patří ke konci prázdnin a doba, kdy rodiče nakupují pro své ratolesti potřeby do škol a školek. Proto si tohle období zaslouží …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.