Sezónní tipy: Naplánujte včas své zimní kampaně od lyžování až po výměnu pneu

Zima je druhou nejsilnější cestovatelskou sezónou v roce. Je na ní proto napojena pestrá síť dalších produktů a služeb. Ať už jde o zimní sporty nebo o rekreaci, navazuje na ně mnoho oborů od půjčoven a prodejců sportovních potřeb po zimní módu a kosmetiku. Kdy je tedy nejvhodnější čas pro plánování zimních kampaní?

Na sněhové radovánky se lidé začínají připravovat už během podzimu, hlavní sezóna pak začíná v prosinci a vrcholí v lednu. Zapomenout bychom však neměli ani na období jarních prázdnin školáků, které je další příležitostí k pobytu na horách nebo k sjednání úrazového či cestovního pojištění.

Chování uživatelů

O zimní dovolenou a aktivity s ní spojené se lidé začínají intenzivně zajímat už v listopadu. Nejvyšší hledanost přichází v průběhu prosince a ledna. Další vývoj je samozřejmě závislý i na počasí.

Náš tip

Zimní dovolená a s ní spojené aktivity jsou ideální materiál pro PR článekvideospot nebo Seznam Native (ukázka realizace pro auto-moto, nebo pro pojišťovnu). Motivujte klienty k vyprávění vlastního příběhu s pomocí reklamy v Seznamu!

Ukázka Seznam Nativu (segment auto-moto)

Jaké je doporučené cílení pro přímý prodej?

Pro oslovení uživatelů, kteří se zajímají o rekreaci na horách a zimní sporty, doporučujeme zvolit uvedené oblasti zájmů a jejich kombinace.

  • Sport – Zimní sporty (150 tis. UV/týden)
  • Cestování – Hory (530 tis. UV/týden)
  • Cestování – Cestovní ruch/dovolená/CK (1,3 mil. UV/týden)
  • Cestování – Adventura/outdoor (230 tis. UV/týden)
  • Reality – Rekreační objekty (85 tis. UV/týden)
  • Rodina – Rodiny s dětmi (540 tis. UV/týden)
  • Krása a styl – Móda (450 tis. UV/týden)

Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro HP Wallpaper. Protože se můžou vzájemně překrývat, nelze je jednoduše sčítat. Data za konkrétní mix BHV skupin a pro konkrétní formát vám rádi dodáme. Pomůžeme vám i s vhodným mixem cílení.

Tematické bannery

Upoutejte pozornost uživatelů internetu v době, kdy se zajímají o téma, která souvisí s vaší nabídkou. Během zimního období plánujeme články o sportovním zimním vybavení, lyžařských střediscích a příbuzných námětech.

RTB – publikum Zimní dovolená 2022

Využít můžete také segment Lyžařská sezóna 2022, tvořený uživateli, kteří:

a. Nakupují lyže a sjezdové vybavení
b. Hledají zájezdy do lyžařských center
c. Hledají cenu skipassu
d. Hledají počasí v destinacích
e. Nakupují na službách zimní oblečení
f. Hledají lyžařské kurzy

Segment bude přístupný od listopadu po celou zimu a jeho CPT bude 1 €.
Privátní dealy vytvoří konzultanti na vyžádání.

Video

Využijte možnosti výroby pořadů na míru.

Ve spojitosti se zimní dovolenou chystáme opět seriál s bratry Svobodovými (Rakouskem svobodně a aktivně), lze ale zmapovat i zimní střediska v Česku: kde se ubytovat, za kolik, ceny skipasů, doporučení k občerstvení, půjčovny, další přídavné aktivity ve středisku.

Další zimní témata v rámci pořadů na míru nebo product placementu mohou být z oboru auto-moto (prodej i servis, majitelé automobilů v zimě), zimní vybavení, sportovní shopy (outdoor), zimní pneu, lyžařské vybavení, cestovní a zdravotní pojištění atd.

Sdílet na sítích