Přinášíme vám novou možnost, jak přenášet kampaně z Google Ads do Skliku napřímo, aniž byste museli kampaně v Editoru exportovat a do Skliku následně importovat CSV soubor. Díky propojení účtů a automatickému importu je to nyní ještě jednodušší. Co import z Google Ads v beta verzi umí a jak jej nastavit?
Celé nastavení je snadné a rozdělené do několika jednoduchých kroků. Nejprve je třeba propojit účet Skliku, do kterého se budou kampaně importovat, s účtem, kterým používáte pro přihlašování do Google Ads. Potom je potřeba udělit oprávnění Skliku ke čtení dat z daného účtu a nastavit frekvenci aktualizací. Kampaně si můžete aktualizovat automaticky každý den, týden, nebo měsíc.
Přímo v rozhraní Skliku se vám zobrazí přehled všech účtů, do kterých máte v Google Ads přístup, a vyberete si ze seznamu jeden zdrojový. Skliku navíc stačí pouze přístup pro čtení. Import je tak užitečný hlavně pro specialisty agentur starající se o větší množství účtů. V dalším kroku si pak zvolíte kampaň, nebo kampaně, které budete chtít do Skliku importovat.
Podrobné informace k nastavení automatického importu najdete v Nápovědě.
Co import z Google Ads nyní umí?
Přenášet vyhledávací a obsahové kampaně.
Jednorázově importovat, nebo stahovat pravidelný aktualizační import.
Jedná se o beta verzi nástroje, kterou máme v plánu v příštích týdnech dále rozvíjet podle vaší zpětné vazby. Víme také o omezení pro Google účty s velkým množstvím kampaní nebo MCC účty s přístupem do velkého množství účtů. Kampaně resp. účty se mohou načítat i několik minut a v krajním případě se vůbec nezobrazí. Na řešení aktuálně pracujeme. Děkujeme za pochopení.
Věříme, že vám novinka ušetří práci.
Za celý tým Skliku Roman Stejskal, Stanislav Plecitý a David Velechovský
Díky podpoře hvězdičkové konvence v produktových skupinách může být jejich nastavení rychlejší, a navíc ještě “zabezpečené” před změnami ve struktuře XML feedu. Jak to funguje? Pokud chcete obsáhnout všechny kategorie, nastavení skupiny pro produktovou inzerci může být zdlouhavější. Hvězdičková konvence neboli wildcard, kterou jsme nedávno nasadili v uživatelském rozhraní, pomáhá při strukturování skupin produktové inzerce …
Pokračujeme ve sjednocování produktové inzerce na Seznamu. Nově můžete na Zboží.cz a nabídkách Zboží.cz zobrazovaných ve vyhledávání na Seznamu nastavovat ceny za proklik prostřednictvím rozhraní Skliku. Jaké výhody přináší a jak ji nastavit? Standardně si můžete nastavovat ceny za proklik u inzerce Zboží.cz pomocí vložení max. CPC přímo do feedu k jednotlivým nabídkám nebo pomocí …
Představujeme nový graf, pomocí kterého si snadno porovnáte vývoj kampaní s předcházejícím obdobím. Díky tomu bude vyhodnocení kampaní v Skliku výrazně snažší. Co nový graf umí a na čem v něm budeme pracovat dál? V rámci nového grafu nyní umíme porovnávat dvě období mezi sebou.Porovnávat můžeme až čtyři metriky a současně vidíte jejich trend v …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.