Dostat svoje články mezi žádané publikum není vždy tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Tvořit kvalitní a poutavý obsah je sice maximálně důležité, ale pokud o něm pak nikdo neví, je to škoda. Naštěstí je tu Seznam Newsfeed, který návštěvnost vašeho webu raketovým způsobem zvýší. Sama se o tom přesvědčila česká jednička mezi komerčními televizemi, TV Nova.
O partnerovi TV Nova
TV Nova zahájila své první televizní vysílání v roce 1994. Díky kombinaci marketingových nástrojů, PR, používání moderních technologií a oblíbenosti u diváků se stala jedničkou na trhu, a zároveň se zařadila mezi nejúspěšnější komerční televize v Evropě. TV Nova má pod křídly hned 10 kanálů. Hlavní kanál se stejnojmenným názvem TV Nova, dále vlastní kanály: Nova Cinema, Nova Fun, Nova Action, Nova Gold, Nova Lady a Nova Sport, který je rozdělený na další 4 kanály. Mimo to spustila i vlastní streamovací službu Voyo, která disponuje největší nabídkou českého obsahu, nejpopulárnějšími televizními pořady o týden dříve, živým vysílání kanálů TV Nova a originálním obsahem.
Průběh spolupráce s klientem
TV Nova dlouhou dobu pečlivě zvažovala vstup do Seznam Newsfeedu. Vyhodnocovali veškerá pro a proti, a to zejména z pohledu obchodního oddělení. K tomu sledovali, jak si vede konkurence, která v Seznam službě už byla. Podle jejich slov bylo zajímavé a poučné sledovat, jak některé weby raketově vzrostly a překročily je v návštěvnosti, a to bez ohledu na nabízený obsah.
Jakmile se rozhodli pro Seznam Newsfeed, museli provést kroky, které jsou v podmínkách Newsfeed. Zajistili implementaci reklamních systémů a museli se připravit i technicky. Dále bylo potřeba, aby si v redakci upravili workflow a výstupy tak, aby odpovídaly pravidlům Seznamu. „Museli jsme například začít zdrojovat některé fotografie trochu jinak, než jsme dopodud byli zvyklí,“ vysvětluje Tomáš Symerský, manažer pro online marketing na Nově. Část jejich obsahu ale nebylo možné skloubit s pravidly Newsfeedu, a tak museli najít způsob, jak takové materiály do Seznamu neposílat. Pak už bylo všechno připravené k tomu, abychom mohli web tn.cz zapojit do Seznam Newsfeed.
Výsledky a zhodnocení spolupráce
Krátce po zapojení do feedu na domovské stránce Seznam.cz se dostavily první úspěchy v podobě vyšší návštěvnosti, která neustále rostla.
„Počet návštěv našeho webu TN.cz se za dobu spolupráce zdvojnásobil a nárůst nás vystřelil až na třetí příčku mezi zpravodajskými weby. Počet reálných uživatelů v porovnání s loňským rokem stoupl o více než 44 %, a to také díky zapojení se do Newsfeedu na Seznam.cz,“ pochvaluje si Tomáš Symerský, manažer pro online marketing na Nově.
„Z grafu jasně vyplývá, že se významně zvedla návštěvnost na našem webu. Vidíme v tom růstový potenciál, díky němuž zvažujeme ještě další nástroje, které bychom mohli implementovat tak, abychom byli v newsfeedu ještě úspěšnější,“ zhodnotil výsledky spolupráce Symerský, manažer pro online marketing na Nově.