Případová studie: 66% nárůst návštěvnosti Echo24.cz díky Seznam Newsfeed

Echo24.cz je český zpravodajský server, který byl spuštěn 16. března 2014. Od navázání spolupráce s týmem Seznam Newsfeed získává web nové čtenáře a díky optimalizaci reklamních formátů i nové výnosy, což je hlavním benefitem této služby.

Jak probíhala spolupráce

Navrhli jsme reklamní formáty pro web Echo24.cz a doporučili ty nejvýkonnější. Díky naší pomoci se implementovaly formáty a partnerovi jsme poradili s optimalizací.

V Seznam.cz se optimalizaci reklamních ploch věnujeme pravidelně (ať už se to týká přidávání nových formátů, změny umístění či testování reklamních ploch).

V letních měsících k nám přichází více a více uživatelů z mobilních zařízení, proto se nyní, v předprázdninovém čase, věnujeme zejména optimalizaci mobilních reklamních formátů.

Co přesně se nám povedlo

Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Až 39% růst průměrného CTR na desktopu a ohromný 262% nárůst CTR na mobilních zařízení.

Zásadní však pro Echo24.cz byli noví čtenáři jejich zpravodajství. Ti na web začali chodit, jakmile se články začaly objevovat v Newsfeedu na domovské stránce Seznam.cz. Nakonec jsme přivedli více než 23 % nových uživatelů, kteří web předtím neznali. Celkově denní návštěvnost vzrostla o 66 %.

Více informací se dozvíte v případové studii ke stažení.

Pokud máte zajímavý obsahový web, neváhejte a přidejte se k nám. Oslovíte tak nové uživatele a zároveň získáte nové výnosy z reklamy. Stačí nám napsat na newsfeed@firma.seznam.cz.

Za tým Seznam Partner
Lucie Lämleinová

Sdílet na sítích