Se sklenkou rumu Heffron jsme připomněli české hrdiny

6. prosince 2022 Ve spolupráci s  

My, Češi, žijeme ve svobodné zemi teprve posledních 30 let. Naši rodiče zažili komunistickou totalitu, naši prarodiče nacistické vyvražďování a hrůzy světových válek. Postupně zapomínáme na hrdiny, kteří pro svoji vlast a pro naši svobodu položili život. Proto jsme se se značkou rumu Heffron spojili a vytvořili dvoudílnou obsahovou kampaň, abychom českému národu připomněli naši dlouhou cestu za svobodou. 

Silné příběhy si žádají Seznam Native

V prvním ze dvou Nativů jsme se zaměřili na dávno zapomenutou cestu, kterou absolvovali hrdinové z první světové války. Loď Heffron vezla jako poslední československé legionáře, jejichž příběhy jsme v obsahu vyprávěli. Článek jsme doplnili videem i audio ukázkami z deníků a dopisů, které legionáři posílali domů. To proto, abychom co nejvěrněji přiblížili tehdejší život a oživili příběhy lidí, které se nacisté a poté i komunisté snažili vymazat z historie. 

V druhé části série s názvem Bouřlivé dějiny naší země jsme zavzpomínali na hrdiny, kteří pro svobodu našeho národa obětovali svůj život. Připomněli jsme si osudové roky 20. století, které pro naši zemi znamenaly krok buď ke svobodě, anebo k útlaku a utrpení. Obsah jsme doplnili o dobové fotografie, audio a interaktivní kvíz, díky kterému se čtenáři mohli vžít do kůže některých z hrdinů.

Jak jsme měřili úspěch?

V obou kampaních jsme sledovali čas strávený s obsahem, který značí atraktivitu obsahu pro publikum. Zásadní metrikou byl také počet unikátních čtenářů i počet prokliků na web klienta. V kampani Dávno zapomenutá cesta za svobodou jsme sledovali i počet přehrání videí, která jsou součástí Nativu.

Jak jsme nativní články dostali mezi lidi?

Články jsme umístili na Seznam Zprávy a další weby pod hlavičkou Seznamu. Vytvořili jsme desítky kombinací upoutávek, které jsme distribuovali napříč Seznamem a následně jsme je optimalizovali tak, abychom splnili cíle kampaní.

Jaké výsledky kampaně přinesly?

  • Tříminutovou hranici, kterou jsme si stanovili pro průměrný čas strávený na článku, se nám podařilo překonat. U článku Bouřlivé dějiny naší země se průměrný čas vyšplhal na 5,5 minuty, zatímco s nativním článkem Dávno zapomenutá cesta za svobodoučtenáři strávili v průměru 11 minut.
  • Články Bouřlivé dějiny naší země a Dávno zapomenutá cesta za svobodou si přečetlo přes 200 000 unikátních čtenářů, čímž jsme překonali předem stanovenou garanci 90 000.
  • Silné propojení obsahu Nativu a klienta se odrazilo také u přímých prokliků na klientův web a e-shop. Celkem jsme napočítali přes 15 500 prokliků. I díky obsahovým kampaním se podařilo rychle vyprodat limitovanou edici lahví rumu, na jejichž etiketách se nacházely další příběhy českých hrdinů.
  • V kampani Dávno zapomenutá cesta za svobodou jsme pak naměřili téměř 66 000 přehrání videí.

Ať už chcete promovat službu, nebo produkt, dělejte to zajímavým způsobem. Upoutejte zákazníkovu pozornost a naservírujte mu kvalitní obsah. Nevíte, jak na to? V Brand Studiu se nebojíme velkých výzev. Obraťte se na nás a my vám rádi pomůžeme: brandstudio@firma.seznam.cz.

Sdílet na sítích