Klíčová slova ve volné shodě se nyní zobrazí i na dotazy, které jsou k nim synonymem nebo se jedná o obdobné dotazy. S touto novinkou teď ve vyhledávání oslovíte ještě více potenciálních zákazníků.
Technologii, kterou jsme zapojili do Skliku, několik let vyvíjeli a ladili specialisté z týmu Vyhledávání. Tato technologie rozezná slovní spojení, která spolu úzce souvisí, a zobrazí vám na ně klíčová slova ve volné shodě s dotazy, které v kampaních zatím zadané nemáte.
Nová funkce vám při nastavování kampaní ušetří spoustu času, a navíc vaší reklamě zvýší počet zobrazení. Technologie využívá pokročilé algoritmy strojového učení, klíčové slovo při porovnání s dotazem skloňuje, časuje a sama pracuje s diakritikou.
Jak vypadala spojení z testu?
Dotaz uživatele
Klíčové slovo
filtr na vodu z kohoutku
filtrace vody
jádrové vrtání
jádrové vrtáky
dílenská skříňka
dílenská skříň
led světlomety
led světla
parkovací zóny v Praze
parkování v praze
trika s potiskem
trička s potiskem
holící strojek pro mladé muže
holítka
houpací křesílko
křesílko houpadlo
dámské triko
dámské tričko
plavky na miminko
plavečky miminko
rohová sedací souprava
rohové sedačky
snimac teploty plynových kotlů
cidlo teploty
společenské šaty pro plnoštíhlé
oděvy pro plnoštíhlé
rozkladací gauč elektrický
rozkladaci pohovky
lednička s mrazákem lg
chladnicka s mrazakem
svetelna dekorace do pokoje
světelná výzdoba
Všechna nově zobrazená slovní spojení samozřejmě ale nemusí být relevantní pro váš web. V přehledu vyhledávacích dotazů je proto můžete stejně jako doposud vyloučit.
Aktuálně používaný model s pomocí strojového učení pozná, která slovní spojení nejsou pro uživatele zajímavá. Po několika impresích, které jsou bez prokliku, je pak sám přestane používat. Ne vše, co vidíte ve vyhledávacích dotazech, se tedy stále využívá ve výdeji.
Nárůst počtu zobrazení se nyní pohybuje okolo 1 %. Významovou shodu plánujeme dále rozvíjet tak, abychom vám zajistili ještě více relevantních zobrazení, se kterými získáte přes Sklik ještě více zákazníků.
Od 13.6.2022 přecházíme na přesnější započítávání zobrazení pro textové reklamy Skliku ve vyhledávání na Seznam.cz. V důsledku toho se změní i od nich odvozené metriky. Co se změní a jak se na změnu připravit? Přesnější započítávání spočívá v odfiltrování části non-human trafficu a jeho nezapočítávání k textovým reklamám Skliku. Očekávaný pokles zobrazení je cca 1/3. …
V Skliku hledáme cesty, jak inzerentům rozšířit relevantní zásah kampaní a umožnit snadno oslovit všechny potenciální zákazníky. Zároveň přibližujeme chování platformě Google Ads, odkud spousta inzerentů importuje kampaně do Skliku. U klíčových slov ve frázové shodě aukce nerespektuje pořadí slov v klíčovém slově. U klíčových slov ve volné shodě pak nemusí být dodržena podmínka, že …
Reagujeme na rostoucí podíl RSA reklam v importech do Skliku. Dosud byly reklamy ve formátu RSA ignorovány. Od dnešního dne je automaticky převádíme na Sklikem podporované ETA. Jak to funguje? Všechny RSA jsou v importu do Skliku automaticky převáděny na reklamu ve formátu ETA. Z jedné RSA je vytvořena jedna ETA. Systém funguje takto: Importovaná …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.