Internetová TV Telly se hodí pro každého. A konkrétně tento typ kampaně agentuře poskytl skvělou možnost oslovení širokého publika a zvýšení trafficu s nízkou CPC ve fázi „SEE“.
Kombinujte různá cílení pro větší zásah kampaní jako vítěz Sklik výzvy
Black Friday je skvělá příležitost pro všechny specialisty, jak na sebe upoutat pozornost. V další Sklik výzvě jsme se proto zaměřili na více odvětví, které podpoří klientovu značku. Tentokrát jsme v ní hodnotili nejen efektivitu, ale i kreativu a kombinaci různých typů cílení. Digitální agentura bV24 se výzvy skvěle chopila, a tak není divu, že se také stala jejím vítězem.
Případovou studii vytvořila agentura BV24 pro klienta Telly v Sklik výzvě zaměřené na období Black Friday.
O klientovi
Telly s.r.o. se značkou Telly (dříve DIGI TV) patří v ČR mezi přední poskytovatele satelitní a internetové televize. Zároveň je poskytovatelem internetového připojení a pod značkou LAMA mobile nabízí jak mobilní volání, tak i přenos dat.
Spolupráce bV24 a Telly
„Pro klienta Telly pracujeme více než 5 let a řídíme kampaně ve všech online systémech a zajišťujeme mediální nákup. Práce s daty zákazníků a personalizace reklamy dle nákupní fáze zákazníka je pro nás stěžejní.“
Jak agentura pracovala s jednotlivými typy cílení
V kampaních Black Friday využili hned několik typů cílení, a to:
Cílení v obsahové síti podle klíčových slov bylo efektivní volbou pro zobrazování relevantní nabídky uživatelům, kteří se zajímají o televizi. Toto cílení využili ve fázi „THINK“.
Ve fázi „DO“ zacílili na retargetingové krátkodobé seznamy uživatelů z webu a vzhledem ke skvělé nabídce produktu pak i na dlouhodobé.
Tento typ cílení využili ve fázi „CARE“ pro up-sell. Publika importují automaticky z Lead Hubu.
Podíl jednotlivých typů cílení:
Typ cílení | Podíl z utracené částky |
---|---|
Jednoduchá obsahová kampaň | 26 % |
Klíčová slova | 36 % |
Retargeting | 28 % |
Vlastní seznamy | 10 % |
Práce se strukturou kampaní/sestav
„V agentuře rozdělujeme kampaně v obsahové síti Sklik vždy na akviziční, retargetingové a vlastní seznamy zákazníků. To stejné praktikujeme u jednotlivých formátů reklam, tj. kombinovaná reklama, bannery, branding a video. Tento typ struktury se nám osvědčil pro efektivní nastavení i optimalizaci kampaní jak z hlediska výkonu, tak i času a přehlednosti. Podobně jsme pracovali i se strukturou sestav a retargetingem. Sestavy jsme rozdělili podle typu cílení a retargeting zase podle dnů.“ vysvětluje Pavel Buroň.
Originalita a efektivita strategie
„V akvizici jsme v kombinované reklamě komunikovali sdělení, že se jedná o nabídku internetové TV a také akci Black Friday. V retargetingu a pro cílení na vlastní seznamy jsme se snažili co nejvíce komunikovat akci Black Friday, kterou jsme pak komunikovali i prostřednictvím bannerů. Pro retargeting a vlastní seznamy jsme navíc využili branding, který nám poskytl vyšší vizibilitu a zásah relevantního publika, které už projevilo zájem o internetovou TV Telly,“ okomentoval efektivitu strategie Pavel Buroň.
Podíl jednotlivých formátů reklamy:
Formát | Podíl z utracené částky |
---|---|
Kombinovaná reklama | 54 % |
Bannery | 38 % |
Branding | 8 % |
Všechny reklamy jsme měli označené speciálními UTM parametry. Díky nim jsme pak vytvořili retargetingová publika uživatelů, která jsme zasáhli během akce Black Friday. U vytvořených publik víme, že je můžeme oslovit relevantní nabídkou i v budoucnu,“ komentuje Pavel Buroň.
Jak zhodnotil Sklik výzvu klient bV24?
„Black Friday je jedním z nejočekávanějších marketingových období v roce. Pomocí Skliku jsme tak dokázali oslovit publikum v celém frameworku SEE-THINK-DO-CARE,“ říká Pavel Buroň z digitální agentury bV24 s.r.o., která vyhrála Sklik výzvu pro Nejlepší Black Friday strategii s klientem Telly.