Z našeho průzkumu navíc vyplynulo, že skoro každá druhá žena, která se seznámila s výsledky soutěže, by si chtěla vítězné produkty vyzkoušet. Mám radost, že se nám tímto projektem daří propojovat kosmetické firmy se zákazníky.
Nové Brandoviny otevírají další možnosti spolupráce
Každý měsíc v rubrice Brand Studia naleznete mix inspirací a nezajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát se dočtete o tom, jak se můžete stát součástí našeho nového seriálu o udržitelnosti, a dostanete tipy na to, jak vytvářet kvalitní obsah.
Každý byznys má svůj příběh. Vyprávějte ho skrze náš nový formát
Máte odvahu otevírat témata, která společností rezonují, a přidat k tomu vlastní perspektivu? V Seznam Talks dáváme prostor zajímavým a inspirativním osobnostem ze světa byznysu. Využijte další možnost, jak oslovit publikum, spojit se s kvalitním obsahem a zviditelnit se prostřednictvím Seznam Zpráv. Více o novém formátu a o tom, jak jsme ho tvořili, se dozvíte zde.
Staňte se Nejvíc Supr Boží
Fenomén udržitelnosti hýbe byznysem po celém světě. Poslední výzkumy ukazují, že pro polovinu Čechů je při rozhodování o nákupu důležité, zda firma, u které se chystají nakoupit, je společensky a ekologicky odpovědná. Využijte příležitost spojit se s tématy, která jsou obzvláště důležitá pro vaše potenciální zákazníky z mladší generace, a ukažte, co pro planetu děláte právě vy. Pro dokumentární seriál Nejvíc Supr Boží nyní hledáme komerční partnery. Podívejte se na teaser a ozvěte se nám: sbs@firma.seznam.cz.
Kosmetické hvězdy zazářily
V minulých Brandovinách jsme psali o soutěži, ve které měli naši klienti šanci bojovat se svými beauty produkty o přízeň čtenářů. Do soutěže Kosmetické hvězdy se zapojilo přes 13 000 hlasujících, kteří rozdali přes 62 000 hlasů. Podívejte se, jaké produkty zvítězily. Jak hodnotí kampaň naše seniorní projekťačka Karolína Otevřelová?
„Oproti minulému roku jsme letos nabídli klientům více variant, jak soutěžit, což se projevilo na úspěšnosti jednotlivých produktů v anketě. Například značka NaniNails využila možnost zapojit se do úvodního videa soutěže, podpořila produkt na sociálních sítích a její lak na nehty se nakonec umístil na prvním místě. Od značky Woldoshop máme zase skvělou zpětnou vazbu, kdy se po vyhlášení soutěže jejich web otřásl v základech a nestíhali vyřizovat objednávky.“
Jaké je tajemství kvalitního obsahu?
Máme zkušenosti ze stovek obsahových kampaní, a tak vám rádi přiblížíme, jak obsah tvořit, aby v kampani fungoval. Tentokrát pro vás naše obsahová guru Kristýna Dlasková dala dohromady tři tipy na to, jak značku spojit s obsahem a získat si pozornost publika.
- Vyberte téma, které zajímá i někoho jiného než jen vás.
Při seznamování nikoho nezajímá protějšek, který mluví jen o sobě. Buďte kreativní a spojujte svoji značku s tématy, která nejsou prvoplánová a čtenáře zajímají. Jinak jejich pozornost nezískáte. - Ukažte lidem, proč vaše značka existuje.
Ať už patříte mezi celosvětový lovebrand nebo „jen“ nejlevnější salám v regálu, zamyslete se nad tím, co by se stalo, kdyby vaše značka zmizela ze světa. Co vás odlišuje od konkurence a kteří zákazníci by si všimli díry na trhu? V jakých konkrétních situacích dokážete lidem pomoci? To by mělo být jádrem nejen vaší existence, ale i obsahu, který tvoříte. - Nepodceňujte čtenáře a nechte je číst mezi řádky.
Lidé jsou v online i offline světě masírovaní tím, že produkty různých značek jsou nejlepší, nejinovativnější a nejkvalitnější. Do paměti se ale snáze zapisují emoce než prosté informace. Jenže emoce se nedají vynutit. Nechte proto čtenáře, ať na smysl existence vaší značky přijdou sami. A to třeba tak, že se ztotožní s problémem, který váš produkt řeší. Když se vám to podaří, má komunikace obrovskou sílu.