Sklik výzva: Rozjeďte to s dynamickým bannerem
Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Léto je obdobím, kdy poznáváme nové věci. A právě na zkoušení něčeho nového jsme postavili naši další Sklik výzvu. Vžijte se do role barmana na prosluněné pláži, jen si místo osvěžujících drinků namíchejte některá z našich cílení ve svých kampaních. A aby to nebyl nudný drink, který už znáte, využijte cílení, které jste letos ještě nezkusili. Ty nejlepší koktejly odměníme skvělými cenami.
Jaký bude princip aktuální Sklik výzvy? Přihlaste se s účtem, ve kterém máte některé z našich cílení nebo kombinaci, kterou jste v letošním roce ještě nevyužili, ideálně spolu se zajímavým reklamním formátem. Čím zajímavější a na reklamy bohatší vymyslíte strategii, tím větší bude vaše šance na výhru.
Pokud nevíte, jaká cílení by se do vašeho drinku hodila, máme pro vás malou inspiraci:
TIP: Využívejte s filtrem inventáře, nastavte si frekvenci zobrazení, otestujte alespoň dvě šablony a vylučte RTG aktuálních návštěvníků webu.
TIP: Využívejte s bannery, kombinovanou reklamou nebo brandingem. Segmentujte své zákazníky do RTG seznamů a postupně vylučujte umístění s nízkým CTR.
TIP: Ideální bude cílení na zájmy, zájmy o koupi a témata a top umístěním. Segmentujte podle kategorií produktů a využívejte filtr inventáře.
Přihlásit se můžete jednoduše přes online formulář, a to do 25. 8. 2023. Soutěžní období bude probíhat ve dnech 21. 8.–3. 9. 2023. Hodnotit budeme:
Do 24. 9. 2023 vyhlásíme dva vítěze. Kromě toho, že získají skvělé ceny, společně s nimi připravíme případovou studii, kterou následně zveřejníme na našem Sblogu.
Za tým Skliku Jakub Loula & Jan Zvolánek