Léto je obdobím, kdy poznáváme nové věci. A právě na zkoušení něčeho nového jsme postavili naši další Sklik výzvu. Vžijte se do role barmana na prosluněné pláži, jen si místo osvěžujících drinků namíchejte některá z našich cílení ve svých kampaních. A aby to nebyl nudný drink, který už znáte, využijte cílení, které jste letos ještě nezkusili. Ty nejlepší koktejly odměníme skvělými cenami.
Jaký bude princip aktuální Sklik výzvy? Přihlaste se s účtem, ve kterém máte některé z našich cílení nebo kombinaci, kterou jste v letošním roce ještě nevyužili, ideálně spolu se zajímavým reklamním formátem. Čím zajímavější a na reklamy bohatší vymyslíte strategii, tím větší bude vaše šance na výhru.
Pokud nevíte, jaká cílení by se do vašeho drinku hodila, máme pro vás malou inspiraci:
TIP: Ideální bude cílení na zájmy, zájmy o koupi a témata a top umístěním. Segmentujte podle kategorií produktů a využívejte filtr inventáře.
Jak se přihlásit do Sklik výzvy?
Přihlásit se můžete jednoduše přes online formulář, a to do 25. 8. 2023. Soutěžní období bude probíhat ve dnech 21. 8.–3. 9. 2023. Hodnotit budeme:
originalitu a efektivitu strategie,
práci s jednotlivými typy cílení,
práci s jednotlivými typy formátů reklam,
práci se strukturou kampaní/sestav.
Do 24. 9. 2023 vyhlásíme dva vítěze. Kromě toho, že získají skvělé ceny, společně s nimi připravíme případovou studii, kterou následně zveřejníme na našem Sblogu.
Léto se blíží, ale než vyrazíte na dovolenou, využijte příležitosti zazářit v další Sklik výzvě. Tentokrát se zaměříme na akviziční kampaně v obsahové síti. Přihlaste se, předveďte svůj talent a vyhrajte třeba dárkovou kartu do vyhlášených restaurací.
Dynamický banner patří mezi sklikové formáty, které rozhodně mají co nabídnout. I proto se stal hlavním tématem první letošní Sklik výzvy. A ukázalo se, že se s ním dají vytvořit strategie, které oslovily nejen správná publika, ale i porotu. Kdo v soutěži nejvíc zazářil tentokrát?
Hledáte další způsob, jak v Skliku upoutat pozornost potenciálních zákazníků? Možná už jste použili kombinované reklamy, video nebo bannery, ale co takový dynamický banner?
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.