Sklik výzva: Namíchejte si originální letní cílení

7. srpna 2023

Léto je obdobím, kdy poznáváme nové věci. A právě na zkoušení něčeho nového jsme postavili naši další Sklik výzvu. Vžijte se do role barmana na prosluněné pláži, jen si místo osvěžujících drinků namíchejte některá z našich cílení ve svých kampaních. A aby to nebyl nudný drink, který už znáte, využijte cílení, které jste letos ještě nezkusili. Ty nejlepší koktejly odměníme skvělými cenami.

Jaký bude princip aktuální Sklik výzvy? Přihlaste se s účtem, ve kterém máte některé z našich cílení nebo kombinaci, kterou jste v letošním roce ještě nevyužili, ideálně spolu se zajímavým reklamním formátem. Čím zajímavější a na reklamy bohatší vymyslíte strategii, tím větší bude vaše šance na výhru.

Pokud nevíte, jaká cílení by se do vašeho drinku hodila, máme pro vás malou inspiraci:

TIP: Využívejte s filtrem inventáře, nastavte si frekvenci zobrazení, otestujte alespoň dvě šablony a vylučte RTG aktuálních návštěvníků webu.

TIP: Využívejte s bannery, kombinovanou reklamou nebo brandingem. Segmentujte své zákazníky do RTG seznamů a postupně vylučujte umístění s nízkým CTR.

TIP: Ideální bude cílení na zájmy, zájmy o koupi a témata a top umístěním. Segmentujte podle kategorií produktů a využívejte filtr inventáře.

Jak se přihlásit do Sklik výzvy?

Přihlásit se můžete jednoduše přes online formulář, a to do 25. 8. 2023. Soutěžní období bude probíhat ve dnech 21. 8.–3. 9. 2023. Hodnotit budeme:

  • originalitu a efektivitu strategie,
  • práci s jednotlivými typy cílení,
  • práci s jednotlivými typy formátů reklam,
  • práci se strukturou kampaní/sestav.

Do 24. 9. 2023 vyhlásíme dva vítěze. Kromě toho, že získají skvělé ceny, společně s nimi připravíme případovou studii, kterou následně zveřejníme na našem Sblogu.

Za tým Skliku Jakub Loula & Jan Zvolánek 

Sdílet na sítích