Od začátku spolupráce se zaměřujeme na co nejlepší výtěžnost reklamních pozic na webech Partnerů. Rozložení reklamních pozic je navržené tak, aby co nejlépe odpovídalo webovému designu. Plochy, které se při této spolupráci implementují, vycházejí z testování, kdy se vždy snažíme a vybíráme umístění tak, aby právě dané plochy byly co nejefektivnější. A to bez ohledu na to, jestli se jedná o jednosloupcový či dvousloupcový layout.
Mobilní reklamy využívají celou šířku displeje (při zařízeních s šířkou nižší 480 px), jsou vizibilnější a zůstávají s uživatelem na obrazovce déle. Aby se vaše reklama zobrazovala na mobilních zařízeních a tabletech co nejefektivněji, implementujte vždy reklamní pozice s označením „mobil“.
Zajímají vás důvody, proč vytváříme reklamní formáty přímo pro mobilní zařízení? Podívejte se na naše video zde.
Na jaké novinky pro Seznam Newsfeed se můžete těšit?
Změny, které najdete v reklamních pozicích pro mobilní zařízení:
- Mobilní formát pop-up můžete zobrazovat na všech stránkách vašeho webu. Důležité je ale dodržet pravidla, která se vztahují k tomuto reklamnímu formátu. Doporučujeme zobrazovat reklamu na této pozici až ve chvíli, kdy návštěvník odscrolluje (například na konec článku).
- Pokud máte delší články, prosíme o umístění reklamy „SMR mobil článek 2“ mezi 4. a 5. odstavec webové stránky. V případě delších článků zobrazujte tuto pozici opakovaně mezi 4. a 5. odstavcem. Zároveň se ale ujistěte, že inzerát není umístěný přímo před nebo za fotografií či obrázkem. Výkon reklamních pozic při tomto umístění je tímto negativně ovlivněn.
- Reklamní pozici „SMR mobil“, která byla doteď umístěná jen před patičkou můžete zobrazit opakovaně. A to vždy po čtvrtém nabízeném článku nebo prvcích, které jsou pod článkem umístěné.
Změny v reklamních pozicích určené pro desktop:
Nezapomínáme ani na váš názor, kdy se nás často ptáte na reklamní pozici v článku. Nově povolujeme bannerovou pozici do článků na desktopu ve formátu 480 × 300 px. Postupně budeme pozici nasazovat na všechny weby, se kterými spolupracujeme.
Nejste si jistí, jak reklamní pozice vypadají a kde na webové stránce jsou? Podívejte se na přehledné grafické znázornění výše zmíněných pozic.
Články nejsou jediným prostorem, kde je možné vaši reklamu zobrazit. Čtenáři navštěvují i stránky, jako je úvodní, seznamy kategorií a sekcí, výpisy štítků či tagů a fotogalerie. Neměli byste proto zapomínat ani na tyto reklamní prostory, kde můžete ukázat svou reklamu.
Mezi další možnosti reklamních pozic patří boxíky, jako je Seznam Doporučuje či využití služby Diskuze od Seznam.cz. Rádi vám pomůžeme i s monetizací videí a podcastů, abyste je mohli ve službě HP Feed využívat. Napište nám na seznam.partner@firma.seznam.cz.