Sezónní tipy: Využijte vánoční období na maximum

Období Vánoc se pro mnoho firem vyznačuje nárůstem poptávky, ale také zvýšenou konkurencí. Jak tedy čas před Vánoci využít co nejlépe? Klíčem k úspěchu je správně cílená reklama. Přinášíme vám několik tipů, jak zviditelnit vaši značku a maximalizovat prodeje během vánoční sezóny.

Nastavte své kampaně včas

Lidé se začínají zajímat o nákup dárků a vánočních předmětů už koncem září, kdy začíná hledanost narůstat a objevují se také první vánoční nabídky. Nejaktivnější jsou pak uživatelé v průběhu listopadu a prosince. Ve druhé polovině prosince pak zájem prudce utichá.

Jaké cílení vybrat pokud nakupujete reklamu napřímo od nás?

Pro nejlepší výsledky doporučujeme následující cílení:

Krása a styl – Hodinky/šperky/parfémy195 tis. UV/týden
Krása a styl – Kosmetika580 tis. UV/týden
Krása a styl – Móda346 tis. UV/týden
Finance – Spotřebitelské úvěry a půjčky80 tis. UV/týden
Elektronika – Mobilní telefony231 tis. UV/týden
Elektronika – Domácí spotřebiče354 tis. UV/týden
Elektronika – NTB a tablety173 tis. UV/týden
Jídlo a pití – Vaření a recepty, restaurace1,4 mil. UV/týden
Rodina – Rodiny s dětmi589 tis. UV/týden

Velikosti daných cílových skupin jsou uvedeny pro formát HP Wallpaper v době publikace sezónních tipů. Mohou se vzájemně překrývat, a proto je nelze jednoduše sčítat.

Oslovte své zákazníky pořadem na míru

Pořad na míru využijete vždy, když budete chtít zvýšit povědomí nebo budovat vztah ke své značce. Audiovizuálním formátem podtrhnete klíčové informace, které samotný text nebo grafika neprodá. Video je zábavné, srozumitelné a dokáže vzbudit emoce. Diváci si ho navíc snáze zapamatují.

V období Vánoc nabízí Seznam Brand Studio možnost vytvoření pořadu na míru na tato témata:

  • Vánoční vaření a pečení
  • Vánoční kutilství
  • Vánoční cestovní tipy

Na Stream.cz můžete využít také formátu „Tematický partner pořadu“. Jedná se o exkluzivní cílení na čas a vybrané pořady. Díky tomu se můžete propojit s tematickými pořady a ke konkrétním pořadům zacílit Videospot, Branding či Overlay.

Tematické bannery

Upoutejte pozornost uživatelů internetu v době, kdy se zajímají o téma, které souvisí s vaší nabídkou. Svou reklamu můžete umístit na Novinkách, Proženy.cz, Garáži a Kupi například u produktové inspirace na dárky nebo u jiných vánočních témat, tradic a aktivit, jako jsou dekorace, vánoční pečení a vaření, jedlé dárky, vlastnoručně vyrobené dárky aj.

Zaujměte čtenáře deníku Právo

Deník Právo přinese ve zpravodajství informace o sportování v zimě a přílohy deníku se budou věnovat těmto tématům:

  • V příloze Víkend, která vyjde začátkem prosince s tématem „Cesta jako dárek“, najdete články, které se budou týkat adventních pobytů, dárkových poukazů na dovolenou nebo dárkové cestovní publikace.
  • V příloze Styl pro ženy plánujeme tři předvánoční vydání, která budou obsahovat články na téma pečení s Josefem Maršálkem, jak vybrat adventní kosmetický kalendář, dárky pro malé i velké, slavnostní pokrmy a alkohol na Vánoce. Ve Vánoční příloze, která vyjde v polovině prosince pak můžete využít témat, jako jsou tipy na výběrové lahůdky, velké vánoční vaření nebo Štědrý večer mimo domov.
  • Součástí Magazínu Právo + TV, které vychází již začátkem listopadu, bude příloha Běžky a skialpinismus.

Jak na cílení v programatické reklamě?

V rámci RTB připravujeme cílovou skupinu s názvem „Vánoce 2023“. Jelikož se Vánoce týkají takřka celého internetu a populace, půjde o velký segment, na který se vám bude dobře cílit.

Přilákejte před Vánoci nové zákazníky také pomocí Skliku. Připravili jsme pro vás štědrý výběr nejlepších akvizičních cílení, například:

Zájmy o koupiZájmy
Vánoční dekorace 200 tis. uživatelůHry a hračky – obecné 700 tis. uživatelů
Vánoční stromky 3 tis. uživatelůKosmetika 2 mil. uživatelů
Vánoce 500 tis. uživatelůHodinky, šperky, parfémy – obecné 1 mil. uživatelů
Oslavy a dárky – obecné 230 tis. uživatelůMobilní telefony – prodej 1 mil. uživatelů
Jídlo a pití – obecné 700 tis. uživatelůHerní konzole 1,5 mil. uživatelů
Elektronika – obecné 620 tis. uživatelůNápoje – obecné 2,2 mil. uživatelů
Knihy 80 tis. uživatelůVaření a recepty 5 mil. uživatelů

V rámci témat můžete vybírat mezi: Mobilní telefony, Literatura a knihy, Krása a kosmetika, Jídlo a vaření, Děti a mateřství. Vybrat si můžete také z umístění. Pro bližší informace kontaktujte svého konzultanta nebo agenturu.

Sdílet na sítích