Opět tu jsou novinky z Brand Studia – tentokrát už podesáté, ale naposledy v této podobě. Od nového roku se vše o tom, co se děje v Brand Studiu, dozvíte v naší rubrice prostřednictvím samostatných článků, rozhovorů a případových studií. Shrnutí pak přijde zájemcům v newsletteru. Připojte se k nám a nalaďte se na vánoční notu.
Král štědrovečerního stolu: Ozvláštněte svůj bramborový salát
Málokdo si dovede představit štědrovečerní večeři bez bramborového salátu. O tom, co všechno do něj patří, však nepanuje všeobecná shoda. Podle našeho průzkumu si například 89 % lidí myslí, že do salátu nepatří jablka, a 63 % z nich nepřidává ani salám. Přesto je více jak polovina z nich přesvědčena, že na bramborový salát má svůj vylepšený rodinný recept. Pokud patříte mezi ty, co rádi experimentují, vyzkoušejte si hru, kde dostanete doporučení na speciální salátové variace. A na závěr se můžete inspirovat, co dělat se salátem, který vám zbyde. Dobrou chuť!
Inspirujte se těmi, co pomáhají, a obdarujte své blízké
Dávat je ten největší dar. A o Vánocích to platí dvojnásob. Sváteční čas je totiž obzvlášť náročný pro lidi bez domova, seniory nebo maminky samoživitelky. Češi mají dobré srdce i sílu pomáhat. Ve spolupráci s čokoládou Milka jsme představili tři charitativní a neziskové organizace, které se věnují těm, kdo to potřebují. Na vlnu dobra se můžete napojit i vy a poslat čokoládu tam, kde udělá největší radost. Stačí nominovat osobu, na které vám záleží, a zařadit se tak do slosování o čokoládový box, kterých Milka rozdá každý den dvacet.
Společně s neziskovkami za lepší svět
Spolupráci s partnerskými neziskovými organizacemi jsme si na komerčním obsahu vyzkoušeli už v minulých letech. Díky těmto projektům dokážeme otevřít důležitá témata, která naše čtenáře baví, a zároveň můžeme zviditelnit organizace, které dělají záslužné věci. Letos jsme vytvořili Nativy s organizacemi Člověk v tísni a Teiresiás. Jak spolupráce vypadaly?
Člověk v Tísni: Jen dvě děti ze sta se svým rodičům svěří, že je někdo vydírá
Děti jsou v online prostředí velmi zranitelné a důvěřivé. Často si neuvědomují nebezpečí, se kterým se mohou setkat. Vytvořili jsme proto ve spolupráci s organizací Člověk v tísni praktického průvodce pro děti a jejich rodiče o tom, jak se chovat bezpečně na internetu. Představili jsme projekt Safer internet centrum, ve kterém české organizace spojily své síly, aby zvýšily bezpečnost dětí na internetu.
Teiresiás: Bariérám navzdory
Lidé se zrakovým postižením mohou závodit na nejtěžších triatlonech, skládat hudbu, být úspěšnými plavci či právníky. S organizací Teiresiás jsme vyprávěli příběhy Nicole, Ondřeje a Ráchel, kteří si splnili své sny navzdory svému handicapu. Přesto ale narážejí na překážky, které jim komplikují i normální činnosti, jako je například nákup nebo surfování po internetu. Upozornili jsme tak společně na důležitost lepší přístupnosti webů a aplikací pro handicapované.
Krásné Vánoce ze Seznam Brand Studia
Přejeme vám šťastný nový rok plný radosti, kreativity a nezapomenutelných zážitků. Těšíme se na další spolupráci v roce 2024!
Češi jsou při výběru nového auta docela konzervativní a primárně zvažují značky, se kterými už mají předchozí zkušenost. Automobilka Renault tak v Česku čelí velké výzvě. Ačkoliv jde o značku s velkým renomé, její vozy se u nás neřadí mezi nejvíce prodávané. V kampani k novému modelu Renault Austral jsme se rozhodli to změnit. Vytvořili jsme sérii audio-pohádek do auta a na pomoc jsme si přizvali děti i umělou inteligenci. Jak to dopadlo?
Vrátit Česko na čokoládovou mapu Evropy, to byl cíl kampaně, na které jsme pracovali s Čokoládovnou Janek. Před sto lety bylo totiž Československo třetím největším zpracovatelem kakaových bobů na světě. Komunistický režim však rozkvět čokoládového průmyslu na dlouho pozastavil. Až v roce 2015 se jedna trojice přátel rozhodla Čechům připomenout, jak vypadá poctivá čokoláda. Založili Čokoládovnu Janek, která ručně zpracovává ty nejlepší suroviny.
Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.