Opět tu jsou novinky z Brand Studia – tentokrát už podesáté, ale naposledy v této podobě. Od nového roku se vše o tom, co se děje v Brand Studiu, dozvíte v naší rubrice prostřednictvím samostatných článků, rozhovorů a případových studií. Shrnutí pak přijde zájemcům v newsletteru. Připojte se k nám a nalaďte se na vánoční notu.
Král štědrovečerního stolu: Ozvláštněte svůj bramborový salát
Málokdo si dovede představit štědrovečerní večeři bez bramborového salátu. O tom, co všechno do něj patří, však nepanuje všeobecná shoda. Podle našeho průzkumu si například 89 % lidí myslí, že do salátu nepatří jablka, a 63 % z nich nepřidává ani salám. Přesto je více jak polovina z nich přesvědčena, že na bramborový salát má svůj vylepšený rodinný recept. Pokud patříte mezi ty, co rádi experimentují, vyzkoušejte si hru, kde dostanete doporučení na speciální salátové variace. A na závěr se můžete inspirovat, co dělat se salátem, který vám zbyde. Dobrou chuť!
Inspirujte se těmi, co pomáhají, a obdarujte své blízké
Dávat je ten největší dar. A o Vánocích to platí dvojnásob. Sváteční čas je totiž obzvlášť náročný pro lidi bez domova, seniory nebo maminky samoživitelky. Češi mají dobré srdce i sílu pomáhat. Ve spolupráci s čokoládou Milka jsme představili tři charitativní a neziskové organizace, které se věnují těm, kdo to potřebují. Na vlnu dobra se můžete napojit i vy a poslat čokoládu tam, kde udělá největší radost. Stačí nominovat osobu, na které vám záleží, a zařadit se tak do slosování o čokoládový box, kterých Milka rozdá každý den dvacet.
Společně s neziskovkami za lepší svět
Spolupráci s partnerskými neziskovými organizacemi jsme si na komerčním obsahu vyzkoušeli už v minulých letech. Díky těmto projektům dokážeme otevřít důležitá témata, která naše čtenáře baví, a zároveň můžeme zviditelnit organizace, které dělají záslužné věci. Letos jsme vytvořili Nativy s organizacemi Člověk v tísni a Teiresiás. Jak spolupráce vypadaly?
Člověk v Tísni: Jen dvě děti ze sta se svým rodičům svěří, že je někdo vydírá
Děti jsou v online prostředí velmi zranitelné a důvěřivé. Často si neuvědomují nebezpečí, se kterým se mohou setkat. Vytvořili jsme proto ve spolupráci s organizací Člověk v tísni praktického průvodce pro děti a jejich rodiče o tom, jak se chovat bezpečně na internetu. Představili jsme projekt Safer internet centrum, ve kterém české organizace spojily své síly, aby zvýšily bezpečnost dětí na internetu.
Teiresiás: Bariérám navzdory
Lidé se zrakovým postižením mohou závodit na nejtěžších triatlonech, skládat hudbu, být úspěšnými plavci či právníky. S organizací Teiresiás jsme vyprávěli příběhy Nicole, Ondřeje a Ráchel, kteří si splnili své sny navzdory svému handicapu. Přesto ale narážejí na překážky, které jim komplikují i normální činnosti, jako je například nákup nebo surfování po internetu. Upozornili jsme tak společně na důležitost lepší přístupnosti webů a aplikací pro handicapované.
Krásné Vánoce ze Seznam Brand Studia
Přejeme vám šťastný nový rok plný radosti, kreativity a nezapomenutelných zážitků. Těšíme se na další spolupráci v roce 2024!
Výsadou CK Kudrna je to, že si její klienti z cest odnáší zážitky na celý život. Abychom splnili cíl kampaně přivést nové zákazníky, rozhodli jsme se cestovatelské zážitky lidem zprostředkovat. Vsadili jsme na Seznam Advertorial, protože jsme potřebovali s obsahem úzce spojit značku. Abychom oslovili kampaní ty, které láká aktivní dovolená, pracovali jsme i s RTB.
Stará žitná myslivecká je žitný destilát, který se v prostějovské Palírně U Zeleného stromu vyrábí už skoro 180 let. Myslivec na etiketě lahve způsobil, že lidé začali alkohol mylně považovat za bylinný likér. Značka dlouhodobě pracuje na tom, aby toto vnímání změnila a stala se atraktivnější pro lidi napříč všemi generacemi. Jak se nám společně podařilo dostat od myslivce k gentlemanům?
Opět jsme si pro vás v pravidelné rubrice Brand Studia připravili mix inspirací, novinek a nejzajímavějších obsahových spoluprací z naší dílny. Tentokrát s námi vyrazíte na cesty a dostanete tip na podcast.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.