Službu Seznam Partner neustále vylepšujeme tak, aby pro vás monetizace obsahu byla co nejpohodlnější. Nově rozšiřujeme nabídku reklamních formátů o Interstitial a Desktop popup. Jaká jsou jejich specifika a jak je využívat?
Oba formáty najdete v partnerském rozhraní v nastavení reklamní zóny pod označením „Typ média“.
Interstitial
Doposud jsme k Interstitialu a Mobilní vinětě přistupovali jako k totožnému formátu, jelikož se liší jen tím, kdy se plocha na webu uživateli zobrazí. Pro lepší přehlednost a správu zón je nově oddělujeme do samostatných formátů.
V čem se liší?
Interstitial je mobilní full screen popup formát, který se zobrazí jen při přerušení prohlížení obsahu webu – při přechodu uživatele na jinou stránku webu nebo při jeho opuštění. Vyžaduje tedy „akci“ uživatele.
Viněta je také mobilní full screen popup formát, ale jeho zobrazení je nezávislé na chování uživatele, nevyžaduje tedy předem žádnou „akci“. Jelikož plocha na mobilu vyskočí uživateli nečekaně „pod rukama“, je logicky i více invazivní. Zvažte tedy použití tohoto formátu.
Povolené rozměry jsou 300×600, 300×300, 300×250 a 480×480 px.
Desktop popup
Jde o desktopový formát umístěný v dolní části prohlížeče ve vrstvě nad obsahem stránky. Povolené rozměry jsou 970×310, 970×210 a 728×90 px. Vzhledem k frekvenci využití doporučujeme formát 728×90 px pouze jako doplňkový.
O dalších novinkách v nabídce reklamních formátů se dozvíte v našem článku.
Nově si můžete ovládací prvky reklamy, které rozměry i barevností odpovídají našim pravidlům, stáhnout přímo ve formátu SVG. Budete tak mít jistotu, že tlačítka pro zavření reklamy i označení reklamních ploch splňují naše požadavky.
Seznam Partner už delší dobu není jen službou pro obsahové weby. Jak se v čase mění požadavky partnerů, přizpůsobuje se i partnerský program. Proto jsme přistoupili ke kompletní změně nápovědy. Co změny přinesou partnerům?
Služba Seznam Partner, která umožňuje majitelům obsahových webů, aby svůj obsah mohli monetizovat, neustále roste. A díky tomu se zvyšuje také kvalita obsahové sítě. Nezapomínáme ale ani na naše partnery, pro které jsem připravili hned několik užitečných novinek. A vy se s nimi teď můžete seznámit.
Zajímá vás, co stojí za vznikem Seznam Partnera a co všechno nabízí pro majitele obsahových webů? V našem čtyřdílném video seriálu vám postupně představíme možnosti monetizace webů a jaké projekty jsou pro jednotlivé publishery nejvhodnější. V prvním díle se mimo jiné dozvíte, jak se stát součástí obsahové sítě Seznam Partnera nebo jak pracovat s informacemi na webu https://partner.seznam.cz/ …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.