Rozšiřujeme nabídku reklamních formátů pro partnery v obsahové síti

Službu Seznam Partner neustále vylepšujeme tak, aby pro vás monetizace obsahu byla co nejpohodlnější. Nově rozšiřujeme nabídku reklamních formátů o Interstitial a Desktop popup. Jaká jsou jejich specifika a jak je využívat?

Oba formáty najdete v partnerském rozhraní v nastavení reklamní zóny pod označením „Typ média“.

Interstitial

Doposud jsme k Interstitialu a Mobilní vinětě přistupovali jako k totožnému formátu, jelikož se liší jen tím, kdy se plocha na webu uživateli zobrazí. Pro lepší přehlednost a správu zón je nově oddělujeme do samostatných formátů. 

V čem se liší?

  • Interstitial je mobilní full screen popup formát, který se zobrazí jen při přerušení prohlížení obsahu webu – při přechodu uživatele na jinou stránku webu nebo při jeho opuštění. Vyžaduje tedy „akci“ uživatele.
  • Viněta je také mobilní full screen popup formát, ale jeho zobrazení je nezávislé na chování uživatele, nevyžaduje tedy předem žádnou „akci“. Jelikož plocha na mobilu vyskočí uživateli nečekaně „pod rukama“, je logicky i více invazivní. Zvažte tedy použití tohoto formátu.

Povolené rozměry jsou 300×600, 300×300, 300×250 a 480×480 px.

Desktop popup

Jde o desktopový formát umístěný v dolní části prohlížeče ve vrstvě nad obsahem stránky. Povolené rozměry jsou 970×310, 970×210 a 728×90 px. Vzhledem k frekvenci využití doporučujeme formát 728×90 px pouze jako doplňkový.

Oba formáty jsme zařadili do Pravidel pro partnerské weby, kde najdete přesné informace o tom, jak je využívat.

O dalších novinkách v nabídce reklamních formátů se dozvíte v našem článku.

Nově si můžete ovládací prvky reklamy, které rozměry i barevností odpovídají našim pravidlům, stáhnout přímo ve formátu SVG. Budete tak mít jistotu, že tlačítka pro zavření reklamy i označení reklamních ploch splňují naše požadavky.

Za Seznam Partner Kristýna Lukšíková

Sdílet na sítích