Služba Seznam Partner, která umožňuje majitelům obsahových webů, aby svůj obsah mohli monetizovat, neustále roste. A díky tomu se zvyšuje také kvalita obsahové sítě. Nezapomínáme ale ani na naše partnery, pro které jsem připravili hned několik užitečných novinek. A vy se s nimi teď můžete seznámit.
Seznam Partner už řadu let pomáhá majitelům obsahových webů s monetizací jejich obsahu na internetu. A nás moc těší, že se naše služby rychle rozšířily od majitelů webů ke tvůrcům audio a videoobsahu, a dokonce i k blogerům.
Seznam Partner dnes není jen obsahová síť, ale patří sem i projekty jako Seznam Newsfeed, Seznam Doporučuje, Podcasty.cz nebo Seznam Médium. Přes tento rozvoj ale nezapomínáme na naši obsahovou síť, kterou se neustále snažíme zkvalitňovat.
A právě teď přinášíme změny pro partnery, kteří jsou základem naší obsahové sítě. Jaké novinky pro ně máme?
Všichni partneři také uvidí možnost rozpad dle zdroje návštěvy, takže poznají, jaké služby tvoří partnerovu provizi a jakým dílem se o ni zasloužily.
Partneři u nás navíc mají možnost vytvářet i jiný typ reklamy než banner. Nově může partner v závislosti na svých technických možnostech využít tyto formáty:
Banner
Mobilní popup
Mobilní popup square
Mobilní viněta
Banner + Native
Tým Seznam Partner umí pracovat také s prémiovými formáty, jako jsou Branding, Outstream, Instream nebo Audio, a jejich kombinacemi. Tyto formáty nastavujeme pouze individuálně při splnění předpokladů.
Pokud partnerovi na zóně nastavíme pokročilejší reklamní formát, tak do něj nebude moci zasahovat. Například pokud partnerovi vytvoříme zónu pro Instream, může na zóně změnit pouze název.
Věříme, že novinky našim partnerům udělají radost a podpoří jejich podnikání. Aby partneři mohli zmíněné benefity využívat naplno, je nutné, aby reklamní zóny zakládali pod patřičným typem média.
Zajímá vás, co stojí za vznikem Seznam Partnera a co všechno nabízí pro majitele obsahových webů? V našem čtyřdílném video seriálu vám postupně představíme možnosti monetizace webů a jaké projekty jsou pro jednotlivé publishery nejvhodnější. V prvním díle se mimo jiné dozvíte, jak se stát součástí obsahové sítě Seznam Partnera nebo jak pracovat s informacemi na webu https://partner.seznam.cz/ …
Chytré telefony jsou neodmyslitelnou součástí našich životů. Tomu odpovídá i podíl na návštěvnosti, který je zhruba 47 %*. Je jasné, že inzerenti chtějí oslovit své zákazníky i na těchto zařízeních. Jenže umístění reklamních jednotek na malé ploše displeje mobilu tak, aby přinášely užitek inzerentovi, a přitom neobtěžovaly čtenáře webů, může být výzvou.
Abychom čtenářům domovské stránky Seznam.cz zaručili kvalitní a důvěryhodný obsah, dbáme na to, aby články zaslané do feedu splňovaly nastavená pravidla. Na posledním Newsfeed setkání jste se ptali, jak pracujeme s clickbaitovými titulky. Co přesně je rozhodující při splňování požadavků pro publikaci článků na domovské stránce Seznam.cz? Dotazy, které jste na nás směřovali, jsme vám v následujícím článku zodpověděli.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.