Popularita Přihlášení přes Seznam v době, kdy se blíží konec cookies třetích stran, roste. Přesvědčili jsme se o tom díky webináři, který proběhl ve spolupráci s Ecomail.cz a Legitas. Tato sestava nám umožnila se na cookieless problematiku podívat i z právního hlediska nebo pohledem jedné z největších tuzemských marketingových platforem, která se zaměřuje primárně na e-mailing.
V rámci webináře jsme probrali hned několik témat, o která se chceme podělit se všemi, kteří se pohybují v digitálním prostředí. Nejprve jsme se zaměřili na kontext celé situace ohledně konce cookies třetích stran a na to, v jaké fázi se transformace, kterou Google už několikrát posunul, aktuálně nachází.
Účastníci webináře se také dozvěděli, že situace v online reklamě není tak zoufalá, jak by se mohlo zdát. Existují totiž různá řešení – třeba Přihlášení přes Seznam – pro snadnější adaptaci na cookieless budoucnost. Proto jsme online hostům rovnou vysvětlili, jak přihlašovací tlačítko od Seznamu funguje a jak ho nasadit.
Budoucnost představují first party data
Část webináře pod vedením přinesla legislativní pohled na cookieless problematiku, a tak se diváci dozvěděli více o právních normách, cookie liště a dalších důležitých tématech. Ecomail.cz účastníkům webináře představil, jak jejich aplikace pracuje se zákaznickými daty, a nechyběly ani tipy, jak firmy a e-shopy mohou v budoucnu přistoupit k e-mailingu a péči o své kontakty. V závěru webináře dostaly prostor účastníci se svými dotazy – a že jich nebylo málo.
Kolegům z Ecomail.cz a Legitas děkujeme za pozvání. Právě díky spolupráci, jako je tato, můžeme vzdělávat digitální trh nejen o konci cookies třetích stran
A pokud vám webinář utekl, ale problematika konce cookies třetích stran vás zajímá, mrkněte na záznam, který jsme pro vás pořídili: