RTB výzva: Vyšperkujte své brandové kampaně s Plochoskóre dealem 

Druhá RTB výzva roku 2024 je tady. Tentokrát se zaměříme na brandové kampaně a podíváme se na jejich metriky z jiného úhlu pohledu. A to díky využití jedinečného Plochoskóre dealu. Navíc, pro toho, kdo nám ukáže, jak získat z brandové kampaně využívající tento deal co nejúspěšnější výsledek, máme připravené hodnotné ceny.

Plochoskóre na Seznamu 

Hodnocení kvality bannerové plochy se více či méně točí kolem vizibility. A to nám přišlo v Seznamu málo. Vytvořili jsme proto novou metriku pro měření brandových kampaní, kterou je Plochoskóre. Ta kalkuluje nejen s vizibilním poměrem a délkou vizibility, ale do výpočtu vstupuje i doba vystavení brandu – po jakou dobu byl banner vystavený a jak velkou plochu vůči obrazovce zaujímal.  

Každá plocha tak získává výsledné skóre neboli Plochoskóre. A abychom nezůstali pouze u teoretického výpočtu, aplikovali jsme získaná data z našich reportů právě do Plochoskóre dealu. Vznikl tak soubor placementů, které mají Plochoskóre vyšší než 70 % a představují úspěšné bannerové plochy v portfoliu Seznamu a našich partnerů.  Plochoskóre deal se zobrazuje na všech zařízeních a využívá formáty 300 × 600, 480 × 300, 480 × 480, 320 × 100 a 970 × 210.

Tipy, které by se vám mohly hodit 
  • Doporučujeme sledování metrik Plochoskóre dealu (vizibilita a doba vystavení brandu).
  • Ideálním parametrem kampaně je vizibilita vyšší než 70 %.
  • Doporučujeme nastavení A/B testu pro porovnání výsledků strategie se zapojením Plochoskóre dealu oproti jiným dealům Seznamu.
  • Úspěšný výstup by také mohl zahrnovat porovnání s podobnými konkurenčními dealy.  

Jak se přihlásit do RTB výzvy? 

Přihlásit se můžete do 31. srpna 2024, a to pomocí jednoduchého přihlašovacího formuláře na našem RTB webu. Do výzvy můžete vyslat každou kampaň, která pracuje s Plochoskóre dealem. Soutěžit může nově vzniklá kampaň, nebo i ta, co už běží. Hodnotit budeme období od 1. září do 31. října 2024. 

Co budeme hodnotit?  

Při hodnocení se zaměříme především na: 

  • Nastavení kampaně a její optimalizaci.
  • Vyhodnocení metrik brandové kampaně (vizibilita, doba vystavení brandu).
  • Nastavení A/B testu nebo porovnání s konkurenčními dealy.

Výstupem ze soutěže bude krátká případová studie, prostřednictvím které můžete reprezentovat svou práci. Studii nám prosím zašlete na e-mail rtbvyzva@firma.seznam.cz, a to nejpozději do15. listopadu 2024.

Vyhlášení vítězů 

Nejpozději 29. listopadu 2024 vyhlásíme jednoho vítěze RTB výzvy, který se může těšit na skvělé ceny. Jeho případovou studii navíc zveřejníme na našem Sblogu. Přečtěte si také kompletní pravidla výzvy

Potřebujete poradit, nebo vytvořit privátní dealy? Obraťte se na svého RTB konzultanta nebo nám napište na e-mail ko.rtb@firma.seznam.cz.  

Tým RTB

Sdílet na sítích