Nově můžete v kampaních v Skliku sáhnout po novinkovém reklamním formátu. Interscroller je největší mobilní formát, který navíc reaguje na scrollování stránky v mobilu. Samotné reklamní sdělení se nachází v pozadí stránky, kde ho návštěvník scrollováním postupně odkrývá.
Díky svému zpracování upoutá Interscroller mnohem více pozornosti než klasický banner. A jeho výroba je přitom jednoduchá.
S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Think z frameworku STDC. Samozřejmě ho využijete i pro fáze Do a Care, například pomocí retargetingu. Jde o prémiový formát, který lze použít jako klasický image (banner), HTML5 i externí kód, jehož výsledné zobrazení je interaktivní formou. Fyzicky se jedná o běžný statický obrázek jako u běžných bannerů, ale v tomto případě má rozměry 720×1280 px.
Na rozdíl od běžných rozměrů bannerů, které se zobrazují jednoduše celé, je třeba, aby grafik při výrobě Interscrolleru dodržel pravidla viditelných zón, jejichž přesné rozložení najdete v naší maketě.
Dále pak postupujete stejně jako při zadávání nového banneru. Interscroller doporučujeme zadávat do nové kampaně, případně do kampaně, ve které už dnes využíváte branding, protože se jedná o prémiový formát, kterému je vhodné věnovat zvláštní pozornost.
Platební model nákupu Interscrolleru
Pro nákup brandového formátu Interscroller doporučujeme nákup výhradně s nastavením kampaně s platbou za tisíc zobrazení (CPT). Důvodem je, že formát se při CPC modelu nebude pravděpodobně zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení.
Dostupný počet impresí závisí na množství aktuálně běžících reklam ve formátu Interscroller v garantovaných kampaních nebo privátních RTB dealech koupených přes obchodního zástupce Seznamu. I tak ale vyšší cena za tisíc zobrazení zvyšuje pravděpodobnost, že bude reklama vydána. Doporučené CPT je od 70 Kč výše.
Kde se Interscroller zobrazuje?
Oslovit své zákazníky, i ty potenciální, s ním můžete na nejnavštěvovanějších webech českého internetu přímo od Seznamu: Novinky.cz, SeznamZpravy.cz, Super.cz, Sport.cz, Medium.seznam.cz, Garaz.cz, Prozeny.cz. V průběhu následujících týdnů postupně přibydou i další weby z naší partnerské sítě.
Prohlédněte si náhledy umístění přímo na konkrétním portálu:
Doporučujeme využít cílení na zájmy uživatelů, díky kterému oslovíte relevantní publikum svých potenciálních zákazníků. Interscroller je možné, stejně jako ostatní typy reklam, kombinovat se všemi dostupnými typy cílení.
V případě, že je kampaň limitovaná v zobrazeních denním rozpočtem, doporučujeme zpřesnit cílení – např. pomocí zájmů, pohlaví nebo věkové skupiny, které má vaše cílová skupina. Taková cílená reklama vám přinese lepší výsledky než plošná kampaň, která je jen omezená denním rozpočtem.
V případě kombinace více typů užších cílení (např. sekce novinky.cz/automoto a uživatelé se zájmem o fotbal) může dojít ke znatelnému omezení potenciálních zobrazení.
Pro Interscroller je možné využít také retargeting stávajících návštěvníků vašeho webu. Pokud například uvádíte nový produkt na trh, můžete pomocí Interscrolleru cíleného na uživatele, kteří váš web navštívili během posledních šesti měsíců, dát vědět formátem, který rozhodně nepřehlédnou.
V případě retargetingového cílení na vysoce relevantní seznam s menším množstvím uživatelů se nebojte CPT navýšit až o 50 %, abyste měli jistotu, že oslovíte maximum uživatelů z tohoto publika.
S klientem Mercedes jsme v agentuře OMD vyzkoušeli nově dostupný formát v Skliku – mobilní Interscroller, který bylo doposud možné nakoupit pouze skrz přímý nákup nebo RTB. Udělalo nám radost, že Seznam rozšířil možnost nákupu tohoto formátu i na nákup v obsahové síti Sklik, a to především proto, že tak pro klienty získáváme možnost nového inventory a cílení. S výsledky jsme zatím spokojeni a těšíme se na rozšíření na více webů v rámci obsahové sítě Sklik.
Vaše videoreklama v Skliku teď může fungovat lépe než doposud. Spustili jsme totiž možnost vkládání automatických titulků do videa. Nová funkce titulkování je užitečná hlavně v případech, kdy se videoreklama přehrává bez zvuku. Titulky i tak dokážou odvyprávět celý příběh divákovi. Kdy se vám titulky budou hodit? Novou funkci titulkování videí oceníte hlavně v případě, …
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Během posledního roku jsme kompletně přepracovali metodu, jak identifikujeme zájmy uživatelů. Díky využití hlubokých neuronových sítí, pokročilých jazykových modelů včetně seznamácké SeLLMy a nejnovějších technik přirozeného zpracování jazyka jsme dosáhli výrazného zpřesnění klasifikace obsahu. Pojďme si shrnout, co to pro vás znamená.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.