Doplňte vaše reklamní videa o automatické titulky

Vaše videoreklama v Skliku teď může fungovat lépe než doposud. Spustili jsme totiž možnost vkládání automatických titulků do videa. Nová funkce titulkování je užitečná hlavně v případech, kdy se videoreklama přehrává bez zvuku. Titulky i tak dokážou odvyprávět celý příběh divákovi.

Kdy se vám titulky budou hodit?

Novou funkci titulkování videí oceníte hlavně v případě, že se reklama přehrává bez zvuku, typicky u outstreamových kampaních a v některých případech také v instreamových kampaních. V tu chvíli je důležité kromě silné vizuální stránky nalákat diváka i na obsah kreativy. K tomu mohou pomoct právě titulky. Pokud se divák z různých důvodu dívá na videoreklamu bez zvuku, pochopí ji díky přečtení titulků. 

Jak to funguje?

Velkou výhodou automatického titulkování v Skliku je, že všechny titulky jsou vždy kontrolované člověkem. To zaručuje maximální přesnost přepisu bez chyb. Nestane se tedy, že by titulky neseděly s obsahem videa nebo by v nich byla pravopisná chyba či překlep.

Další informace o tom, jak automatické titulkování nastavit, se dozvíte v Sklik Nápovědě.

Ve výchozím stavu je generování titulků zapnuté. Volbu je možné měnit pouze tehdy, dokud se nenahraje video soubor, potom už úprava nastavení není možná. Můžete ale nahrané video smazat, změnit nastavení titulků a nahrát video nové. Generování titulků není okamžité, titulky mohou být dostupné až několik hodin po nahrání videa.

Kdy je lepší titulky nepoužívat?

Titulky se nehodí pro všechny video kreativy. Jedná se především o videa, která obsahují velké doprovodné nebo vysvětlující texty. Titulky by akorát sdělení duplikovaly. Pak jde samozřejmě o videoreklamy, které již titulky obsahují. Pozor si taky dejte na to, aby titulky nepřekrývaly důležité části videa, které by divákovi neměly uniknout.

Sdílet na sítích