12. listopadu 2024 rozšíříme technologii měření konverzí Skliku a Zboží.cz. Systém zvládne doměřit více konverzí a budete tak mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní na Seznamu a jeho partnerské síti. V čem změna spočívá a jak se projeví ve vašem účtu?
Nový způsob měření pracuje s identifikátorem prokliku na reklamu (v URL reprezentovaný parametrem sznaiid), který je pak zpět do Seznamu odesílaný s konverzním kódem. Umí tedy změřit konverzi i v případech, kdy měření nějakým způsobem blokuje prohlížeč, je tu jiný problém s předáním identity, např. není zaslaná e-mailová adresa nebo měření nestačí k napárování, protože je třeba uživatel na Seznamu přihlášený pomocí účtu na jiném e-mailu.
V Seznamu pochopitelně zpracováváme tyto identifikátory pouze v případě, že k nim máme od uživatele patřičný souhlas (svůj souhlas si můžete ověřit na svém profilu).
Nasazení vylepšeného měření konverzí se projeví takto:
- Počet konverzí v Skliku průměrně stoupne o 6 %.
- Počet konverzí ve Zboží.cz průměrně stoupne o 25 %.
V Skliku i Zboží.cz může být nárůst i o více než 100 %. Zejména v případě, pokud nové identifikátory zatím nezasíláte a aktuální počet konverzí, které v Skliku a Zboží.cz vidíte, jsou nyní značně podhodnocené oproti realitě.
Vylepšené měření konverzí bude fungovat automaticky, pokud máte nasazený retargetingový kód na cílové stránce reklamy i na stránce s provedením konverze. Jinak není třeba žádné spolupráce z vaší strany.
Věříme, že vám vylepšené měření konverzí pomůže mít lepší přehled nad výkonem vašich kampaní v Skliku a Zboží.cz.
Tým Sklik a Zboží.cz