Jak účinně vyhodnotit kvalitu bannerových ploch a optimalizovat výsledky kampaní? Tuhle otázku jsme položili agenturám v poslední RTB výzvě zaměřené na práci s metrikou Plochoskóre v brandových kampaních. Co přesně jsme hodnotili a kdo z agentur si poradil nejlépe, a zvítězil? Pojďme se na to podívat.
Plochoskóre od Seznamu
Metrika pro vyhodnocení kvality bannerových ploch. Při výpočtu se bere v potaz vizibilní poměr dané bannerové plochy, průměrná délka vizibility a doba vystavení brandu.
Na co jsme se v hodnocení zaměřili?
Tentokrát jsme agenturám dali nelehký úkol, a to práci s metrikou „Plochoskóre“, se kterou měly optimalizovat své brandové kampaně.
Odborná porota hodnotila především následující:
- Nastavení kampaně a její optimalizaci
- Vyhodnocení metrik brandové kampaně (vizibilita, doba vystavení brandu)
- Nastavení A/B testu nebo porovnání s konkurenčními dealy
- Originalitu a efektivitu strategie
- Optimalizaci kampaně
- Výsledky kampaně
Děkujeme všem agenturám, které se výzvy účastnily. Vítězství si ale mohla odnést pouze jedna.
A kdo je vítězem?
Vítězného postu se z řad účastníků tentokrát ujímá Kryštof Klíma z agentury GroupM Nexus. Gratulujeme! Výhra už je na cestě k vám. A brzy se můžete těšit na case study kampaně, ve které odprezentujeme výsledky na našem seznamáckém blogu.
Pokud tentokrát štěstí nestálo na vaší straně, nevadí. Už teď pro vás chystáme další RTB výzvy na příští rok. Tak nezapomeňte sledovat náš RTB web.
Za tým RTB Aneta Richterová