Interscroller v hlavní roli. RTB výzvu ovládla agentura Dentsu s kampaní pro Albert 

13. června 2025

Jak využít Interscroller naplno? Vítězná kampaň agentury Dentsu pro Albert ČR zaujala porotu RTB výzvy nejen čistým zpracováním a promyšleným retargetingem, ale hlavně výsledky: vyšší viditelnost a engagement oproti klasickým mobilním formátům. Podívejte se, jak na to šli – brzy přineseme podrobnou case study.

Scrollněte si pro vítěze RTB výzvy

Jak zaujmout uživatele při scrollování stránky ukázaly agentury v nejnovější RTB výzvě, která se tentokrát zaměřila na formát Interscroller. Soutěžící pracovali s touto působivou plochou napříč Seznam inventory a předvedli své nejlepší nápady i technické dovednosti. Kdo v tomto kole zazářil nejvíce? Pojďme si vítěze představit. 

Co umí Interscroller a proč ho (ne)přehlédnout 

Interscroler je formát online reklamy, který patří mezi pokročilejší a atraktivní reklamní prvky využívané hlavně na mobilních zařízeních. Jedná se o plně responzivní formát, který se zobrazí na celé obrazovce při posouvání obsahu (scrollování). Běžně se s ním setkáte v prohlížečích na mobilních telefonech nebo v mobilních aplikacích. 

Kdo soutěžil a podle čeho jsme vybírali 

Do RTB výzvy se opět zapojil velký počet agentur, které se pustily do formátu Interscroller s nadšením a kreativitou. Už při vyhlášení výzvy jsme účastníkům nabídli čtyři tipy, co by v kampaních nemělo chybět: 

  • ukázat přínosy použití Interscrolleru v rámci kampaně, 
  • zaměřit se na metriky, ve kterých Interscroller vyniká oproti jiným formátům, 
  • porovnat výsledky se stejným nebo podobným konkurenčním formátem, 
  • využít Interscroller ve storytellingu nebo retargetingu. 

Aby bylo hodnocení co nejférovější, předem jsme také zveřejnili kritéria, podle kterých odborná porota kampaně posuzovala.  

Zaměřili jsme se zejména na: 

  • nastavení kampaně a její optimalizaci, 
  • vyhodnocení metrik formátu Interscroller na plochách Seznam.cz, 
  • porovnání s konkurenčními formáty, 
  • kreativitu a zapojení dalších strategií – např. storytelling, retargeting nebo využití 1ˢᵗ party dat. 

Čím si kampaň Dentsu získala porotu 

Samozřejmě bychom nejraději ocenili všechny, kdo se do výzvy zapojili – každá kampaň přinesla zajímavý přístup a inspiraci. Ale vítěz může být jen jeden. Tentokrát gratulujeme Janu Veselému a Pavlu Jankových z agentury Dentsu, kteří zaujali porotu promyšleným využitím formátu Interscroller u kampaně klienta Albert Česká republika

Sledujte náš blog, kde už brzy zveřejníme podrobnou case study. Dozvíte se v ní, jak vítěz přistoupil k práci s Interscrollerem, jaké výsledky kampaň přinesla a co všechno stálo za jejím úspěchem. 

Další kolo už v srpnu. Pojďte do toho znovu 

Nevyhráli jste tentokrát? Nevadí. Už brzy vám představíme druhou výzvu na téma Omnichannel, která proběhne v srpnu a nabídne další příležitost ukázat vaše schopnosti v RTB kampaních napříč kanály.

Více informací najdete už brzy na našem RTB webu v sekci Soutěže.

Děkujeme všem, kdo se zapojili do výzvy Interscroller, a těšíme se na další skvělé kampaně. 

Tým RTB

Sdílet na sítích