Jak využít Interscroller naplno? Vítězná kampaň agentury Dentsu pro Albert ČR zaujala porotu RTB výzvy nejen čistým zpracováním a promyšleným retargetingem, ale hlavně výsledky: vyšší viditelnost a engagement oproti klasickým mobilním formátům. Podívejte se, jak na to šli – brzy přineseme podrobnou case study.
Scrollněte si pro vítěze RTB výzvy
Jak zaujmout uživatele při scrollování stránky ukázaly agentury v nejnovější RTB výzvě, která se tentokrát zaměřila na formát Interscroller. Soutěžící pracovali s touto působivou plochou napříč Seznam inventory a předvedli své nejlepší nápady i technické dovednosti. Kdo v tomto kole zazářil nejvíce? Pojďme si vítěze představit.
Co umí Interscroller a proč ho (ne)přehlédnout
Interscroler je formát online reklamy, který patří mezi pokročilejší a atraktivní reklamní prvky využívané hlavně na mobilních zařízeních. Jedná se o plně responzivní formát, který se zobrazí na celé obrazovce při posouvání obsahu (scrollování). Běžně se s ním setkáte v prohlížečích na mobilních telefonech nebo v mobilních aplikacích.
Kdo soutěžil a podle čeho jsme vybírali
Do RTB výzvy se opět zapojil velký počet agentur, které se pustily do formátu Interscroller s nadšením a kreativitou. Už při vyhlášení výzvy jsme účastníkům nabídli čtyři tipy, co by v kampaních nemělo chybět:
- ukázat přínosy použití Interscrolleru v rámci kampaně,
- zaměřit se na metriky, ve kterých Interscroller vyniká oproti jiným formátům,
- porovnat výsledky se stejným nebo podobným konkurenčním formátem,
- využít Interscroller ve storytellingu nebo retargetingu.
Aby bylo hodnocení co nejférovější, předem jsme také zveřejnili kritéria, podle kterých odborná porota kampaně posuzovala.
Zaměřili jsme se zejména na:
- nastavení kampaně a její optimalizaci,
- vyhodnocení metrik formátu Interscroller na plochách Seznam.cz,
- porovnání s konkurenčními formáty,
- kreativitu a zapojení dalších strategií – např. storytelling, retargeting nebo využití 1ˢᵗ party dat.
Čím si kampaň Dentsu získala porotu
Samozřejmě bychom nejraději ocenili všechny, kdo se do výzvy zapojili – každá kampaň přinesla zajímavý přístup a inspiraci. Ale vítěz může být jen jeden. Tentokrát gratulujeme Janu Veselému a Pavlu Jankových z agentury Dentsu, kteří zaujali porotu promyšleným využitím formátu Interscroller u kampaně klienta Albert Česká republika.
Sledujte náš blog, kde už brzy zveřejníme podrobnou case study. Dozvíte se v ní, jak vítěz přistoupil k práci s Interscrollerem, jaké výsledky kampaň přinesla a co všechno stálo za jejím úspěchem.
Další kolo už v srpnu. Pojďte do toho znovu
Nevyhráli jste tentokrát? Nevadí. Už brzy vám představíme druhou výzvu na téma Omnichannel, která proběhne v srpnu a nabídne další příležitost ukázat vaše schopnosti v RTB kampaních napříč kanály.
Více informací najdete už brzy na našem RTB webu v sekci Soutěže.
Děkujeme všem, kdo se zapojili do výzvy Interscroller, a těšíme se na další skvělé kampaně.
Tým RTB