Přejít na obsah

Blog Seznam.cz

(Stránka 11)



Seznam.cz nabídne už potřetí Festival mediálního vzdělávání

Veronika Geltner 19. srpna 2024

Třetí ročník Festivalu mediálního vzdělávání se uskuteční od pondělí 19. do čtvrtka 22. srpna. Festival je určen všem, kteří se mediálnímu vzdělávání věnují či v budoucnu věnovat chtějí. Na jednom místě se tak setkají všichni tuzemští stakeholdeři věnující se mediální gramotnosti. Zcela naplněná kapacita 80 účastníků z řad knihovníků a učitelů z celé České republiky …


Jak jsme pomocí pohádek změnili vnímání značky Renault

Ivana Eder 16. srpna 2024

Češi jsou při výběru nového auta docela konzervativní a primárně zvažují značky, se kterými už mají předchozí zkušenost. Automobilka Renault tak v Česku čelí velké výzvě. Ačkoliv jde o značku s velkým renomé, její vozy se u nás neřadí mezi nejvíce prodávané. V kampani k novému modelu Renault Austral jsme se rozhodli to změnit. Vytvořili jsme sérii audio-pohádek do auta a na pomoc jsme si přizvali děti i umělou inteligenci. Jak to dopadlo?


Analýza cen podnájmů v univerzitních městech: Nejméně zaplatí studenti v Ostravě, Ústí nad Labem a Opavě, nejvíce v Praze a Brně  

15. srpna 2024

Se začátkem nového akademického roku se mnoho vysokoškolských studentů začíná poohlížet po vlastním bydlení. Ti, kdo nevolí život na koleji či u příbuzných a chtějí si pořídit bydlení s co nejnižším nájmem, mohou na českém realitním portále Sreality.cz vybírat z nejmenších bytů (1+kk a 1+1), sdílených bytů či samostatných pokojů. Analýza cen těchto pronájmů ve …


Jak se buduje značka v praxi a v jaké fázi lze zapojit Sklik?

Drtivá většina inzerentů se v investicích do PPC reklamy opírá o data z výkonu, tedy o konverze, konverzní poměr a PNO. Kde ale zaostávají, je dlouhodobé budování značky. Marketingoví stratégové a PPC specialisté se totiž nezaměřují na posilování brandu, které musí být dlouhodobé a konstantní, a zároveň je složité ho doměřit. Společnost Golden Gate se přesto rozhodla svůj brand podpořit. A my vám ukážeme, jak brandbuilding pod taktovkou stratéžky Veroniky Brindzové vypadal.


Televize Seznam nabídne na podzim české komedie, detektivky i krimi seriály. Na obrazovky se vrátí i Profesionálové

Hana Holubová 12. srpna 2024

Pestrý podzim čeká diváky Televize Seznam, která nabídne zábavu i napětí v podobě tuzemských komedií, detektivek, krimi seriálů i rodinných filmů. Nebudou chybět ale ani divácky oblíbené zahraniční filmy jako Pařba ve Vegas, Sexy Pistols, Wasabi nebo legendární britský seriál Profesionálové. Televizní stanice internetové jedničky naváže podzimním programem na úspěšné 1. pololetí, ve kterém meziročně navýšila …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí