Filip Hromek je bývalý seznamák, mimo jiné stojí i za počátky rozvoje RTB v Seznam.cz. Dnes ale pracuje jako Xaxis & Programmatic Director v agentuře GroupM, kde vede oddělení programmaticu pro 4 agentury patřící pod GroupM.
Filip už od svých začátků v digitálním marketingu rád zkoušel hranice technologií a reklamních systémů. “Vždy jsem se snažil klientům přinést něco, co tady ještě nebylo, něco, čím bychom mohli klienta nadchnout.”
Dnes v rámci programatického týmu vede i Xaxis. Jedná se o balíčkové řešení, které s využitím globálních zdrojů, vyvíjí nové technologie pro programmatic s využitím umělé inteligence (AI). Jedním z aktuálních projektů, kterým se Filip věnuje, je Copilot, který využívá právě AI. S její pomocí je Xaxis schopen klientům optimalizovat kampaně a dosahovat požadované KPIs.
“Díky umělé inteligenci se dnes přepínáme z doby behaviorálního cílení na cílení podle toho, jak uživatelé na internetu performují.”
A co dalšího v podcastu zazní:
- zda se do budoucna bude optimalizovat na CPH (cost per hour)
- jak funguje Xaxis
- Filipovo doporučení, jak přistupovat ke klientským kampaním