Michael Štádler (Adform): Třetí a čtvrtý kvartál ukáží, jak hluboký dopad bude mít globální krize

Veronika Geltner 19. června 2020

Michael Štádler se do technologické společnosti Adform dostal v roce 2013. Od loňského ledna zastává funkci jednatele české pobočky a současně je také country manažerem pro Českou republiku a Slovensko. Martin Jandora si s ním v dalším díle podcastu Nejen o reklamě povídal o tom, jak se pracuje v globální firmě s centrálou v Litvě, o nových technologických trendech nebo o tom, proč mu to v Adformu nevyšlo hned poprvé.

Letošní rok Adformu přinesl hned několik nových výzev. V dubnu nastoupil nový CEO Troels Philip Jensen, který místo aby objel všechny pobočky a seznámil se osobně se svým týmem, musel agendu přesunout od online prostředí a řešit dopady koronavirové krize na business. Michael Martinovi prozradil, že se na podzim chystají přijít s inovacemi týkající se produktů.

Michael vidí velký potenciál v umělé inteligenci, která umožní zlepšit cílení a sdělení mířit na opravdu relevantní uživatele: „Velmi zřejmý a zřetelný je nástup strojového učení a AI do celé technologie. Vstupuje sem automatizace. Cílem je aby, s platformou pracuje, nastavil kampaň dle KPI, podle toho, čeho klient chce dosáhnout. Aby se systémy a algoritmy samy nastavily tak, že budou schopné doručovat výsledek.“

V podcastu zaznělo i v poslední době hodně skloňované téma cookies třetích stran. Michael je přesvědčený, že jejich konec přinese nový identifikátor, který bude znamenat mnoho nových možností.

A co dalšího v podcastu uslyšíte:

  • Jak Adform funguje, jejich postavení na technologickém trhu a co nového se chystá
  • Jak vidí situaci na trhu v dnešní post-koronové době
  • V čem vidí budoucnost
  • Jak se jim daří obstát proti konkurenci
Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích
Poslouchat nás můžete i na