Filip Hromek (GroupM): Umělá inteligence bude čím dál víc ovlivňovat vývoj programmaticu

Eva Libichová 4. června 2020

Filip Hromek je bývalý seznamák, mimo jiné stojí i za počátky rozvoje RTB v Seznam.cz. Dnes ale pracuje jako Xaxis & Programmatic Director v agentuře GroupM, kde vede oddělení programmaticu pro 4 agentury patřící pod GroupM

Filip už od svých začátků v digitálním marketingu rád zkoušel hranice technologií a reklamních systémů. “Vždy jsem se snažil klientům přinést něco, co tady ještě nebylo, něco, čím bychom mohli klienta nadchnout.”

Dnes v rámci programatického týmu vede i Xaxis. Jedná se o balíčkové řešení, které s využitím globálních zdrojů, vyvíjí nové technologie pro programmatic s využitím umělé inteligence (AI). Jedním z aktuálních projektů, kterým se Filip věnuje, je Copilot, který využívá právě AI. S její pomocí je Xaxis schopen klientům optimalizovat kampaně a dosahovat požadované KPIs.

Filip Hromek hostem podcastu Nejen o reklamě

“Díky umělé inteligenci se dnes přepínáme z doby behaviorálního cílení na cílení podle toho, jak uživatelé na internetu performují.”

A co dalšího v podcastu zazní:

  • zda se do budoucna bude optimalizovat na CPH (cost per hour)
  • jak funguje Xaxis
  • Filipovo doporučení, jak přistupovat ke klientským kampaním
Sdílet na sítích
Poslouchat nás můžete i na