Od 1. 11. rozšiřujeme balíčky VKV o další čtyři pozice při zachování cen. Nově se vám zobrazí bannery VKV i ve vašem profilu prodejce. Jedná se o Branding, Rectangle, Mobilní square a Nativní inzerát. První tři uvedené bannery se automaticky vydávají bez nutnosti administrace.
Novinky
(Stránka 11)
Importujte automaticky své kampaně z Google Ads do Skliku
Přinášíme vám novou možnost, jak přenášet kampaně z Google Ads do Skliku napřímo, aniž byste museli kampaně v Editoru exportovat a do Skliku následně importovat CSV soubor. Díky propojení účtů a automatickému importu je to nyní ještě jednodušší. Co import z Google Ads v beta verzi umí a jak jej nastavit? Celé nastavení je snadné …
Opět jedna drobnost, která potěší! Přepracovali jsme stránku s přehledem retargetingových seznamů. Má kompletně nový technologický podvozek, ale hlavně vám přináší možnost filtrace. Můžete si tedy vyhledat retargetingové seznamy podle názvu, velikosti, stavu nebo třeba podle toho, jestli je seznam přiřazený sestavě. Můžete si tak třeba ověřit, jestli jste nějaký seznam nezapomněli přiřadit sestavě a nepřipravujete se tak o zákazníky.
Na Seznam.cz se vendorům otevírá řada nových možností pro vylepšení vlastní prezentace
Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, přináší vendorům, kteří zastupují značky na českém trhu, nové možnosti prezentace pod značkou nákupního rádce a srovnávače Zboží.cz. Ti mohou nově vylepšit prezentaci svých produktů prostřednictvím grafických rich (rozšířených) popisů produktů, připojit popisy vendorských kategorií a samotného vendora. Výrobci mohou na nákupním rádci a srovnávači Zboží.cz rozšířit a zlepšit prezentaci …
Chcete být vidět na Sreality.cz? Pusťte své video na hlavní stránce
Nový videoformát na hlavní stránce portálu Sreality.cz je nejviditelnějším místem, kde můžete umístit svoji nabídku nemovitostí. Hodí se pro developerské projekty, prodej i pronájem. Má skvělý zásah a vaši budoucí klienti ho prostě nemůžou přehlédnout. Sreality.cz jsou jednička mezi realitními servery. Každý měsíc na nich hledají nebo prodávají nemovitosti přes 2 miliony lidí. Mezi desetitisíci …
Cílení na vlastní seznamy zákazníků je ještě dostupnější
Minimální velikost počtu spárovaných adres v seznamu vlastních zákazníků snižujeme z 500 na 200. Tím je toto cílení nyní dostupné i pro inzerenty s menší zákaznickou bází a stávajícím inzerentům přináší ještě více možností segmentace seznamů. Cílení na vlastní seznamy zákazníků je relativně nový způsob cílení v Skliku. Využívá e-mailových adres uživatelů, u kterých má …