Produktové inzeráty Skliku patří minulosti – nově jsme je nahradili Zboží inzeráty. Nezapomeňte si porovnat návratnost investic, zda máte dostatečné CPC pro vyhledávání a zkontrolovat kredit ve vaší Peněžence. Za odměnu vám pak Zboží inzeráty přinesou vyšší objem návštěvnosti. Jak se na změnu připravit, se dozvíte v našem článku.
Novinky
(Stránka 12)
Seznam.cz vyhlašuje druhý ročník ankety o nejlepší agenturní spolupráci
Česká internetová jednička uspořádá už druhý ročník soutěže o nejlepší agenturní spolupráci. I tentokrát bude odborná porota hodnotit výkony digitálních agentur, které se společností Seznam.cz spolupracují. Oproti loňskému prvnímu ročníku došlo k rozšíření soutěžních kategorií, do kterých jsou agentury zařazeny automaticky. Novinkou je možnost nominovat jakoukoli agenturu na ocenění CSR kampaň roku. Všechny spolupracující agentury a …
Nechte zazářit své produkty v anketě Kosmetické hvězdy
Úspěšná anketa Kosmetické hvězdy otevírá další ročník. Čtenářky a redaktorky webu Proženy.cz vyberou nejoblíbenější kosmetické výrobky roku 2022. Přihlaste i vy svůj sortiment a zajistěte mu vysokou viditelnost v mnoha kanálech. Kosmetické hvězdy jsou projektem nejčtenějšího lifestylového webu Proženy.cz a jeho čtenářek. Ty v něm hlasují o své nejoblíbenější kosmetické produkty v 9 základních kategoriích, …
Seznam.cz spouští portál Služby firem, největší tuzemskou nabídku konkrétních služeb
Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, přináší pro živnostníky a podnikatele novou možnost propagace jejich konkrétní služby – portál Služby firem. Ten představuje konkrétní nabídky formou krátkého textu s popisem, fotkami i poptávkovým formulářem s možností prolinkování přímo do rezervačního systému poskytovatele. Portál uživatelům umožňuje praktické vyhledávání a porovnávání jednotlivých služeb. Poskytovatelé, kteří mají založený profil …
Seznam.cz spouští velkou kampaň na „Přihlášení přes Seznam”. Koncept vychází z osvědčené reklamy
Společnost Seznam.cz spouští kampaň na podporu „Přihlášení přes Seznam”. Jejím cílem je rozšířit povědomí o výhodách přihlášení, které Seznam nabízí nejen na svých službách, ale i na externích webech. Hlavní claim kampaně, jejíž kreativa vychází z osvědčeného spotu z roku 2003, je „Jedno heslo. Celý internet”. Kampaň představuje výhody „Přihlášení přes Seznam“. „Vycházíme z konceptu …
Jak si jednoduchým způsobem vytvořit produktovou skupinu?
Díky podpoře hvězdičkové konvence v produktových skupinách může být jejich nastavení rychlejší, a navíc ještě “zabezpečené” před změnami ve struktuře XML feedu. Jak to funguje? Pokud chcete obsáhnout všechny kategorie, nastavení skupiny pro produktovou inzerci může být zdlouhavější. Hvězdičková konvence neboli wildcard, kterou jsme nedávno nasadili v uživatelském rozhraní, pomáhá při strukturování skupin produktové inzerce …