Přejít na obsah

Novinky

(Stránka 17)



Lepší přehled o nákladech kampaní díky metrice CPT Ø

Sklik již dnes není pouhým PPC reklamním systémem, ale plnohodnotnou reklamní platformou, ve které můžete využít mnoha reklamních formátů a kampaně vyhodnocovat prostřednictvím brandových metrik. Abyste měli lepší přehled o nákladech kampaní, můžete nově využívat i statistiku CPT Ø. Metriku CPT Ø najdete mezi volitelnými sloupci v kampaních, které se zobrazují v obsahové síti – …


Rozšířili jsme nastavení frekvence zobrazení na 7 dní

Máme pro vás další podzimní novinku z Skliku. Nadále pokračujeme v dlouhodobém rozvoji a vylepšování funkcí pro lepší nastavení a optimalizaci vašich kampaní pro podporu značky. S tím jde ruku v ruce také rozšířené nastavení frekvence zobrazení. Nově můžete v Skliku pracovat s nastavením frekvence na celý týden. Nastavení optimální frekvence je klíčové pro nastavení …


11. října 2021

Díky našim klientům můžeme vyprávět příběhy inspirativních lidí a věnovat se tématům, která naše čtenáře a čtenářky baví. Kreativní tým Seznam Brand Studia pro vás připravuje zajímavý obsah doplněný atraktivní vizuálem.


8. října 2021

Od teď můžete do svých inzerátů na Sauto.cz vkládat společně se standardními fotografiemi a videi také 360° fotografie interiéru. Tato funkcionalita je prozatím dostupná pouze pro inzerenty využívající na vkládání inzerátů importní softwary. V importech nejsou potřeba žádné změny, jelikož import na Sauto.cz posílá 360° fotografii jako standardní fotografie. Seznam podporovaných kamer naleznete zde.


Sreality.cz mění podobu pozice TIP makléře

22. září 2021

Pozice TIP makléře je reklamní produkt, který je zaměřený výhradně pro prezentaci makléře, konkrétně na oblast, typ nabídky a kategorii nemovitosti. Je to ideální produkt pro nábor nabídky a zvýšení prestiže zprostředkovatele pro danou lokalitu. Aby byla pozice ještě více atraktivní, nově tento formát najdete šedivě podbarvený, aby byl ve výpisu nemovitostí lépe vidět. Novinkou …


Získejte více objednávek pomocí cílení na vlastní seznamy zákazníků

Sklik nově umožňuje práci s klientskými daty ve formě vlastních seznamů emailových adres. Představujeme tak novou formu cílení, která nabízí nové možnosti zapojení dat z CRM či CDP systémů. Jak cílení funguje a jaké jsou zkušenosti našich inzerentů? Z pohledu na rozvoj cílené reklamy v Skliku se jedná o již delší dobu očekávanou novinku. Nově …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí