Na Sreality.cz jsme nově rozšířili možnost hledání u bytů a domů k prodeji či dražbě o další filtr. Tím je možnost filtrovat nemovitosti i podle PENB (Průkazu energetické náročnosti budovy), který může být dalším rozhodujícím faktorem pro výběr nemovitosti.
Novinky
(Stránka 17)
Rozšiřte efektivně zásah s novým typem kampaně
Ode dnešního dne můžete rozšířit dosah svých reklamních sdělení do aukcí s výhodnější cenou prostřednictvím Jednoduché obsahové kampaně. Kde se zobrazuje a jak ji nastavit? Jednoduchá obsahová kampaň je nový typ kampaně, který máte k dispozici při přidání nové kampaně v rozhraní Skliku. Pro její zobrazování stačí zadat alespoň jednu reklamu a nastavit maximální cenu …
Nepropásněte poptávanou novinku na Sreality.cz – Seznam naplno propojený s profilem makléře
Pokud jako makléř využíváte produkt Seznam naplno na Firmy.cz a inzerujete pod realitní kanceláří na Srealitách, automaticky se nyní nově v profilu makléře na Sreality.cz začnou zobrazovat navíc atraktivní položky. Konkrétně jde o: Fotografie (1 fotografie) Nabídky, akce a události Recenze z Firmy.cz – ve formě žlutých hvězdiček nebo i možnost recenze si přečíst, hvězdičky se …
Inzertní server Sauto.cz nabízí novinku při vkládání inzerátů. Tou je vyplnění nepovinného údaje, který v detailu inzerátu informuje o možném datu odběru auta. V případě, že se rozhodnete položku využít, máte na výběr ze tří možností a to: Skladem, Na objednávku a Datum. Pokud zvolíte možnost „Datum“, zobrazí se vám pole pro vyplnění termínu odběru vozidla. Novinku můžete využívat i pomocí importních softwarů.
Brand building: Proč se mu věnovat?
Váš brand je to, co o vás říkají ostatní, když s nimi nejste v místnosti, tak zní v marketingu hojně citovaný výrok Jeffa Bezose, zakladatele společnosti Amazon. Ten jinými slovy říká, že brand znamená pověst – tedy zda vás lidé znají a jak o vás smýšlejí. V sérii článků se v nejbližších týdnech zaměříme na disciplínu zvanou brand building, …
Sauto.cz je nyní plně uzpůsobeno pro inzerci elektromobilů. Nově se při výběru paliva „elektro“ automaticky přizpůsobí pole pro zadání technických parametrů vozu tak, aby odpovídalo potřebám inzerce elektromobilů. Novinka se týká také absence povinnosti zadávat obsah motoru a je dostupná i v případě vkládání inzerce pomocí importních softwarů.