Přejít na obsah

Optimalizační tipy

(Stránka 25)



Lepší přehled o nákladech kampaní díky metrice CPT Ø

Sklik již dnes není pouhým PPC reklamním systémem, ale plnohodnotnou reklamní platformou, ve které můžete využít mnoha reklamních formátů a kampaně vyhodnocovat prostřednictvím brandových metrik. Abyste měli lepší přehled o nákladech kampaní, můžete nově využívat i statistiku CPT Ø. Metriku CPT Ø najdete mezi volitelnými sloupci v kampaních, které se zobrazují v obsahové síti – …


Rozšířili jsme nastavení frekvence zobrazení na 7 dní

Máme pro vás další podzimní novinku z Skliku. Nadále pokračujeme v dlouhodobém rozvoji a vylepšování funkcí pro lepší nastavení a optimalizaci vašich kampaní pro podporu značky. S tím jde ruku v ruce také rozšířené nastavení frekvence zobrazení. Nově můžete v Skliku pracovat s nastavením frekvence na celý týden. Nastavení optimální frekvence je klíčové pro nastavení …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od října 2021

4. října 2021

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září tohoto roku. Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Auto-moto | Motodoplňky | Příslušenství …


Ještě úspěšnější inzeráty na Sauto.cz? Vyzkoušejte Vlastní kartu vozu

17. září 2021

Přemýšlíte, jak zvýšit úspěšnost svých inzerátů na Sauto.cz? Jak se již na první pohled odlišit od ostatních prodejců? Máme pro vás řešení. Vyzkoušejte rozšiřující produkt Sauto – Vlastní kartu vozu. Vlastní karta vozu neboli VKV je jednoduše řečeno soubor vašich bannerů, které se zobrazují u všech vašich inzerátů. V případě, že zájemce o koupi váš …


Zboží.cz nově přináší e-shopům možnost inzerovat i bazarové zboží

13. září 2021

Od teď mohou naši inzerenti nabízet i „bazarové“ zboží. Nabídky rozbalených a použitých produktů jednoduše zařadí do feedu Zboží a tyto položky se zobrazí přímo na Sbazaru, kde jsme právě spustili jejich zobrazování. Rozšíření se týká těchto typů produktů: Rozbalené (open_box): Výrobky rozbalené za účelem předvádění či focení pro e-shop nebo vrácené jinými zákazníky, které …


Optimalizační tipy: na co nezapomínat při nastavení DRTG kampaní

2. září 2021

Pokud máte e-shop, nebo ho klientovi spravujete, určitě už jste se s touto formou retargetingu v Skliku setkali. Dynamický retargeting má spoustu výhod – jednoduché nastavení, automatické zobrazení produktů, které si návštěvník prohlížel, dobré výsledky. Je ale důležité myslet na to, že základní nastavení kampaně nemusí být dostačující. Proto si dnes shrneme, co je při …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí