Přejít na obsah

Optimalizační tipy

(Stránka 48)



Jak cestovní kanceláři zvýšit proklik na webové stránky o 462%?

31. března 2017

Cestovní kancelář Delfín travel měla na Firmy.cz neplacený firemní profil od roku 2011. V srpnu 2016 společnost spustila Seznam Naplno. V lednu roku 2017 jsme se s klientem dohodli na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Cílem bylo navýšit výkon z Firmy.cz a podpořit značky. Spuštěním aukce a investováním v nejnavštěvovanější kategorii Cestovní kanceláře …


Jak správně nastavit výkonnostně orientované kampaně?

31. března 2017

Společnost PRAMOS měla na Firmy.cz dlouhodobě neplacené firemní profily. V červnu 2016 jsme se s klientem dohodli na spuštění kampaně, která měla podpořit jak jednotlivé pobočky klienta, tak současně oslovit i zákazníky z celé ČR. Cílem bylo navýšení výkonu prostřednictvím Seznam naplno. Spuštěním kampaně klient automaticky získal profil Seznam naplno, díky kterému jsme jej zviditelnili …


Umíme převádět kredit mezi účty

30. března 2017

Peněženka, kterou klienti využívají k úhradě inzerce nejen v Skliku, ale i na dalších službách Seznamu, nově umožňuje převádět kredit mezi účty ve vlastnictví jednoho inzerenta. Kdy funkci využijete a jaké jsou podmínky?


Nepřipravujte se o zákazníky – míra pokrytí nyní i pro obsahové kampaně

29. března 2017

Již více než 2 roky jste zvyklí v rozhraní Skliku pracovat s metrikami Kvalita, Míra pokrytí a detailními informacemi o příčině ztracených impresí. Vídáte upozornění na nízký rozpočet ve chvíli, kdy denní rozpočet neumožňuje ve vyhledávací síti oslovit všechny potenciální zákazníky. Upozornění na omezený rozpočet nyní zobrazujeme i v obsahových kampaních.


Rozšířené textové inzeráty (ETA) v obsahové síti

Zkraje února jsme vám představili podporu ETA v Skliku a dali vám doporučení, jakým způsobem na tento nový formát inzerátů přejít. Abychom zachovali výkon inzerátů v obsahové síti, na který jste zvyklí, je nutné při tvorbě nových inzerátů pro obsahovou síť brát zřetel na to, že se nově nemusí ve všech případech vydat celý.


19 tipů, jak dostat ze Zboží.cz maximum

7. března 2017

Chcete získat ještě více zákazníků? Buďte na ně připraveni a využijte všech možností Zboží.cz. Máme pro vás 19 tipů, díky kterým budou vaše kampaně ještě efektivnější.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí