Přejít na obsah

Optimalizační tipy

(Stránka 54)



Certifikace Sklik – odpovědi na časté otázky

Minulý týden jsme veřejnosti představili první agentury, které splnily podmínky a mohou využívat označení Certifikovaná agentura Sklik. Mezi odbornou veřejností proběhla diskuze o nastavených podmínkách i oceněných agenturách. Především na sociálních sítích se objevila spousta dotazů a podnětů. Protože odpovědi jsou rozsáhlejší, rozhodli jsme se reagovat prostřednictvím našeho blogu.


S trendy dotazy k vyšší návštěvnosti

14. ledna 2015

Na Firmy.cz zveřejňujeme každý týden čtyři trendy dotazy, které nabízejí rychlý přístup k firmám, jež v daném období mohou pomoci vyřešit aktuální požadavky či problémy. Najdete je na hlavní stránce katalogu Firmy.cz a Seznam.cz. Cílit na trendová slova se vyplácí Když prodáváte třeba hračky a svůj firemní zápis přiřadíte ke slovu “prodej hraček”, může vám toto slovo …


Představujeme certifikované agentury Sklik

Na konci září loňského roku jsme představili program Certifikované agentury Sklik. Zároveň jsme odhalili důvody pro jeho spuštění a podmínky, které agentura musí splnit, aby mohla certifikát získat. Po prvním sledovaném čtvrtletí jsme potěšeni, že vám můžeme představit první agentury, kterým se podařilo certifikát získat.


5 tipů na last minute úpravy v PPC kampaních před Vánoci

10. prosince 2014

Do smažení kapra, zdobení stromečku a čekání na Ježíška zbývají už jen dva týdny. Vánoční sezóna je pro eshopy v plném proudu a stejně jako obchodní domy jsou i PPC kampaně na sváteční nápor připraveny od října. Přinášíme vám 5 tipů, co na poslední chvíli zkontrolovat a případně v rychlosti upravit, aby vám kampaně přinesly co nejvíce.


Jak v Skliku pracovat s rozpočty

V červnu letošního roku jsme zpřístupnili informace o podílu zobrazení vašich kampaní. Díky tomu můžete sledovat, v kolika procentech se kampaň zobrazila ve vyhledávací síti Skliku. V článku vám ukážeme několik možností, co dělat, když je váš rozpočet nižší, než potenciál kampaní.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí