5. 4.

Může být méně více? Ještě vyšší kvalita obsahové sítě Skliku

Kvality webů a kvality návštěvnosti, kterou doručujeme reklamami v obsahové síti Skliku, si naši klienti dlouhodobě cení. V péči o portfolio webů nepolevujeme. Naopak chceme, abyste měli ještě vyšší jistotu, že jsou vaše reklamní investice správně umístěné.

Počet webů v obsahové síti se aktuálně pohybuje okolo 3000. Zlepšením pravidel pro zařazení webu do obsahové sítě jsme snížili jejich počet o 2 000 menších (provozovatelé nebyli ochotní se autorizovat, kromě vyplnění běžných údajů o provozovateli webu, i pomocí ověřovacího kódu zasílaného poštou). Ani po snížení počtu partnerů však nedošlo k poklesu objemu návštěvnosti, který doručujeme našim klientům. Celá síť v roce 2017 meziročně vyrostla o více než 50 % optikou investic klientů. Nadále platí, že díky obsahové síti Skliku oslovíte 95 % české internetové populace.

Největší část reklamního prostoru tvoří nejvýznamnější weby českého internetu z pohledu čtenosti i kredibility – domovská stránka Seznam.cz, Novinky.cz, Seznam Zprávy, Sport.cz ProŽeny.cz a další ze stáje Seznamu. Dále do sítě patří iDnes.cz, IHNed.cz, Aktuálně.cz, weby Novy, Primy a mnoho dalších.

Proč je obsahová síť Skliku vhodná pro inzerci

Vizibilní a efektivní pozice reklamy

V Seznam.cz dbáme na to, aby reklama uživatele neobtěžovala při konzumaci obsahu, ani jí nebyl přehlcen. Uživatele neobtěžujeme reklamami překrývajícími obsah nebo těmi, které spustí zvuk bez interakce uživatele.

Pozitivní zpětná vazba od klientů potvrzuje, že reklama zobrazená na stránce s menším počtem reklam pravděpodobněji přivede zákazníka a zvýší povědomí o značce.

Nízký podíl uživatelského obsahu

Vaše reklama se zobrazuje nejčastěji u článků profesionálních novinářů a publicistů, případně bloggerů na zavedených médiích s redakčními pravidly. Nezobrazujeme reklamu u obtížně kontrolovatelných uživatelských videí kolísavé kvality. Podíl profesionálního redakčního obsahu tvoří cca 95 % impresí.

Možnost nezobrazovat reklamu na webech

Konšpirátori

Díky možnosti vyloučení konkrétních domén máte jistotu, že se vaše reklama zobrazuje jen tam, kde si přejete. Pomocí jednoho checkboxu v nastavení kampaně navíc zajistíte, že se kampaně nebudou zobrazovat na webech, které server Konšpirátori.sk označil jako dezinformační, v případě, že by tyto weby byly v obsahové síti.

Pravidelné kontroly partnerských webů

U všech webů zapojených do partnerské sítě pravidelně kontrolujeme plnění podmínek programu. Zaměřujeme se také na záměrné pokusy o maskování CTA tlačítek jakožto součásti navigace webů, na kontrolu nízké hodnoty konverzního poměru návštěvnosti vedoucích z reklam na partnerských webech a jiná porušení pravidel.

Bez herních aplikací

V obsahové síti Skliku neplatíte za imprese nebo prokliky s takřka stoprocentním bounce-ratem z herních, dětských a jiných aplikací.

Obrázek zařízení

Chcete vědět o naší obsahové síti více? Možnosti cílení, zapojené weby i tipy na inzerci najdete na stránce obsah.sklik.cz.

Co říkají na obsahovou síť klienti Skliku

Obsahová síť Skliku nabízí široké portfolio kvalitních webů, na kterých jsme schopni zasáhnout většinu internetové populace. Zároveň jsme schopni oslovit vysoce relevantní publikum, díky kombinaci různých způsobů cílení. Další výhodou je nový formát kombinované reklamy, který lze využít pro nativní reklamní plochy a oslovení potenciálních zákazníků.”
Barbora Nemravová
PPC specialistka, agentura KOFEIN

„Obsahová síť nám vyhovuje zejména díky možnosti cílit na konkrétní weby Seznamu. Velmi se nám osvědčilo cílit inzeráty přímo na homepage Seznam.cz ve spojení se zájmy, či přímo zájmy o koupi. V určitých vertikálách nám toto funguje konverzně dokonce lépe než vyhledávací síť. Pro ostatní cílení, mimo konkrétních umístění, využíváme nově možnost neinzerovat na dezinformačních webech, což je i v komunikaci s klientem velký benefit.“
Lukáš Jirát
QA & Development manager, Sun Marketing

Díky obsahové síti Skliku dokážeme zasáhnout více než 95% internetové populace. Účinně tak oslovujeme nové i stávající zákazníky našich klientů, a to především díky retargetingu. Velkou výhodou obsahové sítě Skliku je široké portfolio silných partnerských webů, kde se reklama zobrazuje. Prostřednictvím Skliku se reklamy našich klientů objevují na hlavní stránce Seznam.cz, nebo na jiných nejnavštěvovanějších webech v ČR, jakými jsou např. Novinky.cz, nebo Super.cz.”
Ing. Radim Vašíček
Majitel a jednatel společnosti, AdVisio.cz

Naše zkušenosti s obsahovou sítí Skliku jsou velmi pozitivní. Proto ji využíváme pro programmatické display kampaně čím dál víc. Výsledky jsou zpravidla velmi dobré a kvalita návštěvnosti je na vysoké úrovni. Platí to jak u remarketingu, tak u akvizičních kampaní. Nejvíce oceňujeme kvalitní plochy, na kterých se inzeráty zobrazují. Dost nám totiž ulehčují práci při optimalizaci kampaní. Nově přidaný kombinovaný formát reklamy má až překvapivě dobré výsledky, hlavně v kombinaci s cílením na zájmy o koupi v případě akvizičních kampaní. Tento formát se rychle začlenil mezi naše oblíbené formáty a těšíme se na další chystané novinky.”
Dominik Neckař
Head of Brand Advertising, Proficio

Když u klientů připravujeme kampaně, tak se z velké části soustředíme právě na obsahovou síť Seznamu. Retargeting na této síti funguje bezesporu velmi dobře, protože Seznam.cz svou silou webů v této síti dokáže pokrýt opravdu všechny nebo alespoň drtivou většinu uživatelů internetu. Obecně cílená reklama na všechny uživatele mimo retargeting by ale neměla moc dobré výsledky. Proto si pochvalujeme jednotlivé možnosti cílení reklam v obsahové síti, které nám pomáhají cílit na potřebné uživatele.”
Jakub Herrmann
Senior PPC specialista, Placement.cz

Za celý tým Skliku David Velechovský