Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od října 2024
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září roku 2024.
(Stránka 14)
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září roku 2024.
Zástupci tuzemské internetové jedničky Seznam.cz dnes vyhlásili vítěze v třetím ročníku soutěže Agenturní spolupráce roku. Porota za loňské projekty ocenila například komunikační agenturu Knowlimits jako skokana roku nebo agenturní skupinu Publicis Groupe za práci s cookieless cílením v Skliku napříč klientským portfoliem. Dvě ocení si odnesla také agentura Wavemaker.
V Seznamu neustále pracujeme na vylepšování našich služeb a přinášení nových uživatelských možností. S radostí vám představujeme novou integraci mezi Boost.space a naší reklamní programatickou platformou Sklik, která vám umožní propojení s více než 1 900 nástroji.
Pokud jde o cestování, mají dnes lidé takřka neomezené možnosti. Zájezdy mohou vybírat online i v kamenných pobočkách cestovních kanceláří. Někteří si dovolenou kupují s velkým předstihem, zatímco jiní preferují last minute nabídky. Jak potenciální cestovatele s tak odlišnými preferencemi oslovit? Podívejte se, jak společnosti DERTOUR Group při cílení na relevantní zákazníky pomáhá datová platforma Meiro.
Andy Sitta je zkušený marketér a šéf Seznam Brand Studia, které pro klienty tvoří nativní kampaně nabité skvělými nápady. I díky tomu za svoji práci sbírá ocenění v Česku i v zahraničí. A my jsme se ho zeptali, jak klienti nativní reklamu vnímají, o jaké trendy se zajímají a jak by měla vypadat úspěšná kampaň založená na obsahu.
Jak efektivně spravovat vyhledávací kampaně v Skliku? Ve videu i článku vám představíme pět klíčových bodů, které vám mohou pomoci k dobrému výkonu vaší reklamy. Naše specialistka z Skliku Radka Hrotková se s vámi podělí o své zkušenosti, aby vaše optimalizace přinesla ty nejlepší možné výsledky.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.