Pro klienty a specialisty
(Stránka 224)
Návod na upravení doby zveřejnění developerského projektu
Shody vylučujících slov a Bajaja
Často jsme se v Skliku setkávali s požadavkem přidání funkce shod pro vylučující (negativní) klíčová slova. No, tak je tedy máte mít. A naše nové API se jmenuje Bajaja!
Sklik v loňském roce vyrostl o 60%
PPC reklama je stále využívanějším reklamním nástrojem na českém internetu. Seznam.cz zaznamenal 60% meziroční růst prodeje PPC reklamy a i nadále předpokládá růst zájmu o inzerci v reklamním systému Sklik.
Inovovaný Návrh klíčových slov
Nevíte si rady s výběrem klíčových slov? Chcete oslovit další uživatele volbou nových slov? Anebo jenom zpřesnit cílení vaší kampaně? Pak vyzkoušejte náš inovovaný nástroj Návrh klíčových slov.
Seznam.cz zaznamenal 60% růst prodeje PPC reklamy
PPC reklamy jsou stále využívanějším reklamním nástrojem na českém internetu. Seznam.cz zaznamenal 60% meziroční růst prodejů PPC reklam a i nadále předpokládá růst zájmu o vlastní PPC reklamní systém Sklik.