17. 3. 2011

Sklik v loňském roce vyrostl o 60%

PPC reklama je stále využívanějším reklamním nástrojem na českém internetu. Seznam.cz zaznamenal 60% meziroční růst prodeje PPC reklamy a i nadále předpokládá růst zájmu o inzerci v reklamním systému Sklik.

Obšírněji se o této výborné zprávě, pro Sklik a jeho inzerenty, zmiňuje tisková zpráva, kterou najdete na PR blogu společnosti Seznam.cz.

Pro Sklik je to výborná zpráva, jsme rádi, že jsme přesvědčili velké množství inzerentů, že Sklik je efektivní reklamní systém. Právě díky stávajícím inzerentů, ale i díky množství nových, jsme dokázali v roce 2010 přivést na jejich stránky o 60% více potenciálních zákazníků než v roce předešlém.

Loňský rok byl opravdu přelomový, vznikl nový Sklik, převedli jsme do něj data všech inzerentů a nastartovali výdej z nového systému. Připravili jsme regionální cílení, rošíření inzerátů o údaje z Firmy.cz, umíme časově plánovat kampaně, otevřeli jsme patnerskou síť Skliku, máme nový návrh slov a interní sběr statistik. Máme Sklik API, přepracovali jsme import a export kampaní, lepší zakládání nových kampaní i sestav. A spoustu dalších novinek.

Celý tým, který stojí za projektem Sklik.cz děkuje inzerentům za přízeň a slibujeme, že už teď pracujeme na dalších novinkách, které pomohou inzerentům efektivněji plánovat a spravovat kampaně v Skliku.

Za Sklik.cz Jirka Chomát a Pavel Šoun.