Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od prosince 2023
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v listopadu tohoto roku.
(Stránka 26)
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v listopadu tohoto roku.
Denně se na Sauto.cz objeví desítky nových inzerátů, kvůli kterým může ten váš snadno zapadnout mezi ostatními. Jak dostat svůj inzerát do popředí a docílit toho, aby si ho zákazníci na první pohled všimli? Topování inzerátů vám s tím hravě pomůže. Mrkněte na výsledky a přesvědčte se sami.
Nový reklamní formát Seznam Talks se hodí pro značky, které chtějí být vidět. V nativním článku na byznysové téma mohou komunikovat svůj příběh a úspěchy nebo komentovat trendy ve svém oboru. Přečtěte si, jak jsme spolupráci Seznam Brand Studia a značky kávy Father’s odstartovali úspěšnou kampaní, která razantně pohnula se znalostí i vnímáním značky.
Máte velmi dobře pokryté kampaně ve vyhledávání a hledáte nové cesty, jak být více vidět? Nebo potřebujete zlepšit výkon konkrétních produktů? Otestujte dynamický banner, pro který najdete uplatnění i mimo oblast e-shopů. Mrkněte, jak tento formát využila agentura Vivio agency pro klienta Lázně Travel.
Konec cookies třetích stran, tedy souborů, které inzerentům umožňují přesné cílení na potenciální zákazníky, se blíží. A ten, kdo myslí na budoucnost, se na cookieless dobu musí připravit. Shoptet, největší český provozovatel e-shopové platformy, proto ve spolupráci se Seznamem pro e-shopaře připravil recept, jak cookies v budoucnu nahradit.
Produktová inzerce na Seznamu vám umožní představit vaše zboží lidem, kteří se o něj skutečně zajímají. Využíváte ji a chcete dosáhnout ještě lepších výsledků? Připravili jsme pro vás video, ve kterém jsme se podívali na nejčastější chyby v nastavení produktové inzerce, kvůli kterým možná zbytečně přicházíte o potenciální zákazníky.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.