Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

(Stránka 35)



5 pravidel, jak dělat nativní reklamu na světové úrovni

27. října 2022

Jesper Laursen je šéfem Institutu nativní reklamy, který tenhle obor propaguje po celém světě. Na Seznam Foru představil nejdůležitější zásady pro to, aby nativní reklama byla opravdu úspěšná. Jeho prezentaci vám přinášíme v plném znění, stejně jako dvě další, neméně zajímavé. Nativní reklama je čím dál důležitější Institut nativní reklamy tenhle obor nejen zaštiťuje, ale …


Harry Potter vykouzlil řetězci BILLA skutečný byznysový přínos

Jak se nám v Skliku podařilo využít potenciál e-mailové databáze BILLY? Detailní vyhodnocení displejové kampaně adservované pomocí externího kódu otevřelo tuto tajemnou komnatu. Ověřená agentura Pickerly se supermarkety BILLA zavítala do světa čar a kouzel. Agenturní tým pod vedením Martina Pešky má rád výzvy. Ve svých strategiích proto kombinují média, kreativy i technologie a zaměřují …


Vydavatelé se mohou těšit na další ročník Seznam.cz Newsfeed Fora

Veronika Geltner 26. října 2022

Loňský první ročník konference u partnerů a médií vzbudil velký zájem. O to víc se těšíme společně s vámi na ten další, který se koná 2. listopadu. Na jaké proměny se připravuje domovská stránka Seznam.cz? Co partnerům přinese personalizovaná platforma s nejlepším obsahem z českého internetu nebo jak se změní podmínky a metodika v Mediaratingu? …


Opět jedna drobnost, která potěší! Přepracovali jsme stránku s přehledem retargetingových seznamů. Má kompletně nový technologický podvozek, ale hlavně vám přináší možnost filtrace. Můžete si tedy vyhledat retargetingové seznamy podle názvu, velikosti, stavu nebo třeba podle toho, jestli je seznam přiřazený sestavě. Můžete si tak třeba ověřit, jestli jste nějaký seznam nezapomněli přiřadit sestavě a nepřipravujete se tak o zákazníky.


Sezonní tipy: Připravte se včas na Black Friday

Pojďte se s námi připravit na velkou předvánoční horečku. Prosaďte se v obrovském množství nabídek a dostaňte tu svou ke správným zákazníkům v tom nejlukrativnějším období. Chování uživatelů Letošní Black Friday nás čeká 25. listopadu a jako obvykle firmy nabízejí slevy po celý předchozí týden až po tzv. Cyber Monday, tedy období od 21. do …


Co bude Seznam Marketplace, pro koho je Seznam Médium a jak kombinovat mediatypy. To se dozvíte z prezentací Seznam Fora

19. října 2022

Na letošním Seznam Foru vystoupila spousta zajímavých řečníků. Přinášíme vám prezentace tří z nich. Dozvíte se, jak v Seznamu uvažujeme o novinkách, na co se můžete v příštím roce těšit a zda se vyplatí kombinovat mediatypy. A jako bonbónek vám nabídneme případovou studii o tom, co dělat, když vám vypadne televizní reklama. Co všechno Seznam …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí