Přejít na obsah

Případové studie

(Stránka 30)



Jak na pokročilou RTG strategii – případová studie

20. srpna 2016

Pokud hledáte, jak obohatit svoje retargetingové kampaně, můžete se inspirovat naším případem z praxe. Klient se rozhodl podpořit začátek školního roku akcí na dětské batohy. A protože chtěl odměnit i maminky, které toho mají v tomto období opravdu hodně, dal slevu také na kabelky a tašky pro ženy. Tento banner cílil pomocí zájmů v kombinaci …


První reklama, která pomáhá, vygenerovala 3,56 milionů kliknutí prostřednictvím jediného banneru

8. února 2016

Společnost Seznam.cz vyhodnotila unikátní kampaň, kterou posunula zažitý formát reklamy jako prodejního nástroje. V projektu „První reklama, která pomáhá“ využila tuzemská internetová jednička své silné mediální zázemí ve prospěch Nadace Terezy Maxové dětem, s níž ji pojí dlouhodobá spolupráce. Interaktivní výzva zacílená na čtenáře nejnavštěvovanějšího zpravodajského serveru Novinky.cz vygenerovala během pouhých devíti dní 3,56 milionů kliknutí na …


Jak pomocí Mapy.cz zvýšit návštěvnost webu

4. srpna 2015

Penzion U Vlčků pravidelně investuje do propagace na Firmy.cz. Vzhledem k tomu, že je klient s propagací dlouhodobě spokojen a hledá další cesty, jak oslovit nové zákazníky, rozhodl se vyzkoušet další formu propagace – zviditelnění jeho POI (point of interest) na Mapy.cz. 7. 3. 2015 spustil klient aukci na zviditelnění svého POI na Mapy.cz a takhle to ovlivnilo …


Interaktivní formáty videoreklamy na Stream.cz v praxi. Jak je využili první klienti?

26. června 2015

Na internetové televizi Stream.cz je možné již pozorovat a také si prakticky vyzkoušet interaktivní videoreklamy prvních klientů. Prostřednictvím nových rich media formátů se může divák prokliknout až na několik různých webových stránek, které si zadavatel zvolil, anebo přímo v reklamním videu vybírat zobrazené produkty. Podle prvních výsledků se díky nasazení interaktivních prvků podařilo společnosti Seznam.cz prodloužit …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí