Případová studie – Storytelling programaticky s klientem SUBARU

Eva Libichová 6. prosince 2018

Seznam.cz a automobilová značka Subaru spolupracovali v letošním roce na kampani při které zvolili metodiku storytellingu. Právě tato metoda přinesla nový pohled na věc a několik výhod, které jsme společně zpracovali do případové studie. Podívejte se na výsledky kampaně klienta Subaru.

Vyprávění příběhu, úprava kampaní během jejich trvání, nastavování jednotlivých parametrů podle průběžných výsledků, detailní práce s publikem, zařízeními a mnoho dalšího. To vše vám nabízí storytelling. Pokud jste storytelling ještě nevyzkoušeli nebo si neumíte představit, jak může vypadat, zkusíme vám ho představit.

Klient Subaru uváděl na trh nový model auta Impreza a oslovil nás, abychom novinku originálně představili. Cílem bylo především uskutečnění testovacích jízd a stažení ceníku. Připravili jsme storytellingovou kampaň prostřednictvím programatického nákupu (RTB). Kampaň proběhla ve 3 fázích, pomocí kterých jsme oslovovali dané publikum.

Postupně jsme sbírali data o uživatelích a pracovali s nimi detailněji. Zajímá vás, jak kampaň dopadla? Nahlédněte do infografiky, kterou jsme si pro vás připravili. V případě dotazů se prosím obracejte na e-mail RTB@firma.seznam.cz

Sdílet na sítích